Stubb kielsi veteraaneilta linnanjuhlat, ja kutsui heidän sijaansa paikalle femakkolesboja hieromaan tautista pilluaan kansan kasvojen eteen
Kommentit (5)
Todistaa että fémakot haluavat vain luoda eripuraa Suomeen ja esitellä haisevaa römpsäänsä.
Ei hauraat vanhukset jaksa tuollaisilla coktailkutsuilla
Linna juhlat kielety sota sankareilta hullu mailma ei mitöö arvoa
Oli hirveää kuunnella veteraanin haastattelu joka olisi halunnut juhliin. Sanoi stubbin valehdelleen että veteraanit itse halusivat tätä.
Stubbille on tärkeintä Ukraina, USA, Brysselissä ja UK.
Suomen kansaa irvistelijä halveksuu
Huoriksella on nyt paha mieli ja asiat huonosti. Mikä mieltä painaa, pikkumies, kerro palstan tädeille?
Veteraanit itse halusivat erillisen tilaisuuden, eivät enää jaksa suurta juhlaa. Se oli heidän oma pyyntö. Mutta kivahan se on suoltaa näitä vassaritrolleja tänne. Pekka Haavistoko olisi heidät sitten silti kutsunut Linnaan, vaikka itse pyysivät ettei tarvitsisi tulla?
Mainittiinko hierominen kutsukortissa erityisesti?
Vierailija kirjoitti:
Todistaa että fémakot haluavat vain luoda eripuraa Suomeen ja esitellä haisevaa römpsäänsä.
Kaikille muille paitsi sinulle? Ja se kiukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Veteraanit itse halusivat erillisen tilaisuuden, eivät enää jaksa suurta juhlaa. Se oli heidän oma pyyntö. Mutta kivahan se on suoltaa näitä vassaritrolleja tänne. Pekka Haavistoko olisi heidät sitten silti kutsunut Linnaan, vaikka itse pyysivät ettei tarvitsisi tulla?
Kertoo kyllä Pekka Haavistosta paljon. Yrittäö pitää kulissia yllä vanhusten tahdosta välittämättä.
Tämä sama laulu on jatkunut jo 10 vuotta, Sotaveteraanit ovat noin 105 vuotiaita, nuorimmatkin yli 100-vuoitaita, eivätkä ole vuosiin olleet linnanbilekunnossa. Jo Niinistön aikana pyysivät itse pienempiä juhlia ja ne heille on järjestetty. Joku vähän nuorempi lotta taisi vielä äskettäin vinkua linnaan pääsemista.
Katsotaan sitten kun ovat 150 -vuotiaita, niin sama virsi varmaan vielä jatkuu.
Suomessa on sotaveteraaneja kohdeltu todella kunnioittavasti ja hyvin. Heillä on hyvät sairaalat ja hoito maksetaan.Useimmat tietysti ovat jo menehtyneet aikaa sitten, kuten molemmat ukkini ja puolisoni ukit.
Ja lisäksi kaikki urheilu- ja kokkarekaverit sekä yli kaiken ihailemansa Teemu Selänne.