Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onhan ne omat lapset hitsin suloisia, mutta kun vieras lapsi huutaa korvan juuressa niin ai kamala...

Vierailija
05.12.2025 |

Oman lapsen kuolassa ei oo mitään kauheeta, mutta kun vieras taapero tulee kuolaamaan lähelle, niin yäk...

Miten sitä näkee oman lapsen niin erilaisena ja suloisena kuin toiset saman ikäiset. Itsekin allekirjoitan tämän. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää totta? Just se itku ja meteli, sotku ja sotta kauhistuttaa ja on yksi syy, miksi en lapsia ole hankkinut. Tuleeko vanhemmille jotkin vaaleanpunaiset lasit, joiden avulla "sietää" omia lapsiaan paremmin kuin muiden lapsia?

Vierailija
2/2 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää totta? Just se itku ja meteli, sotku ja sotta kauhistuttaa ja on yksi syy, miksi en lapsia ole hankkinut. Tuleeko vanhemmille jotkin vaaleanpunaiset lasit, joiden avulla "sietää" omia lapsiaan paremmin kuin muiden lapsia?

Ehkä. Juuri tässä yksi päivä muistelin sitä, kun oma lapsi oli semmoinen parivuotias taapero, niin ei mitkään kakat, kuolat, sotkut, oksennukset ollu mitään kauheeta.

Mutta kun yhden tutun taapero tuli tässä yksi päivä lähelle ja kuola valui suusta, heti olin kaiveemassa taskusta nessua, että "hyi, mun tavaroihin et varmaan tuu kuolaamaan..." ja sanomattakaasiitä, että tulis kakkavaipassa mun lähelle pyörimään..olisin heti, että pysy loitolla. 🤣 ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä