Olen elämäntapatyötön, kysy mitä haluat
En aio siis mennä ikinä töihin, koska elämällä ei ole minulle mitään tarjottavaa, enkä hyötyisi siitä mitenkään. Olen 23-vuotias ruma ja lyhyt mies, ja olen ihmisille ja etenkin naisille pelkkää ilmaa.
Kommentit (16)
Totta kai haluaisin olla toisenlainen, mutta se ei ole mahdollista. Olen koittanut vaikka mitä.
Vaikuttaa hieman oudolta, että kirjoituksesi mukaan olet valinnut elämän tapasi sen vuoksi, että naiset eivät kiinnitä sinuun huomiota. Tietenkin se on sinun valintasi, mutta annat ulkoisen asioiden vaikuttaa liikaa elämääsi? Mitä sinä itse sisimmässäsi haluat ja kuinka päästä tavoitteeseen?
Suomalainen Sisu, etsi sitä itsestäsi, koska sanat ja neuvot vain "tuulen huminaa korvissa", piru vie se on tehtävä ihan ite vaikka kiville menis...mitäs sanot
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa hieman oudolta, että kirjoituksesi mukaan olet valinnut elämän tapasi sen vuoksi, että naiset eivät kiinnitä sinuun huomiota. Tietenkin se on sinun valintasi, mutta annat ulkoisen asioiden vaikuttaa liikaa elämääsi? Mitä sinä itse sisimmässäsi haluat ja kuinka päästä tavoitteeseen?
Haluaisin että joku rakastaisi minua, siitä ei ole hajua että kuinka päästä tähän tavoitteeseen.
Et sä ole elämäntapatyötön, vaan masentunut.
Yleensä se menee niin päin, että ensin parannutaan ja sitten voidaan harkita sen toisen sukupuolen kanssa kanssakäymistä.
Hoida masennuksesi, niin tilanteesi parantuu.
olet kovin nuori, kyllä rakkautta tulee vielä elämääsi, voimia vain sulle
Ei sieltä sohvalta kukaan tule hakemaan, pitää itse tehdä jotain, hopi hopi!
Elämällä on huomattavasti enemmän tarjottavaa jos teet jotain tarjottavan eteen.
Kyllä, tukien varassa voi kituuttaa köyhyysrajalla vaikka koko ikänsä, mutta se on valtavaa tuhlausta erityisesti sinun itsesi kannalta
Tekemällä jotain paremman elintason eteen on ainakin hyvä mahdollisuus parantaa asemaansa. Ei toimi aina, mutta keskimäärin kyllä. 23-vuotiaana et ole ehtinyt oikeasti yrittää yhtään mitään, joten et voi sanoa "ettei töiden tekemisestä hyötyisi yhtään mitään".
Mikä on suurin kertasumma, minkä olet koijannut sossusta?
Kuules nyt poika Älä heittäydy tuollaiseksi , on myös olemassa sisäinen kauneus ja varmaan naiset arvostaa sitäkin eikä se ulkonäkö aina ole ehdoton kriteeri Vähän mietityttää tuo sinun elämäntapatyötön hanke tuolla syyllä . Oma tietysti asiasi elää vähillä varoilla
En kyllä keksi mitään kysyttävää sinulta,
Vierailija kirjoitti:
Elämällä on huomattavasti enemmän tarjottavaa jos teet jotain tarjottavan eteen.
Kyllä, tukien varassa voi kituuttaa köyhyysrajalla vaikka koko ikänsä, mutta se on valtavaa tuhlausta erityisesti sinun itsesi kannalta
Tekemällä jotain paremman elintason eteen on ainakin hyvä mahdollisuus parantaa asemaansa. Ei toimi aina, mutta keskimäärin kyllä. 23-vuotiaana et ole ehtinyt oikeasti yrittää yhtään mitään, joten et voi sanoa "ettei töiden tekemisestä hyötyisi yhtään mitään".
Se se kysymys jäi, eli millä perusteella väität että "enkä hyötyisi siitä mitenkään."?
haluaisitko kymmenen vuoden päästä olla toisenlainen, tyytyväinen elämääsi? Se ei tapahdu itsestään...