Miten vastata asiallisesti kaverin kyselyyn hänen naamatäytteistä?
No nyt on sen mittaluokan ongelma, ettei paremmasta väliä! Eli, minulla on lapsuudenkaveri jonka kanssa näemme säännöllisen epäsäännölllisesti kun käyn kotipaikkakunnalla. Hän on nyt useamman vuoden täyttänyt naamaansa ja etenkin huuliaan melko paljon, ja olomuoto (kaikella rakkaudella) alkaa muistuttamaan hieman Hannele Laurin ja Ida Vainion yhdistelmää. Ennen niin oikeasti klassisen kaunis kaverini on ihan jumalattoman turpean näköinen ja kyselee jatkuvasti että mitä hänen pitäisi tehdä seuraavaksi. En osaa vastata, tai olen vastannut että kokeilisi jättää täytteet ottamatta. Häntä on selkeästi myös alkanut vaivaamaan se, että minä en juuri muokkaa ulkonäköäni. Oma väri päässä, en juuri meikkaa ellei ole jumalatonta menkkafinniä leuassa ja kulmat on nypitty muttei värjätty.
Huomaan että olen alkanut tietoisesti välttelemään hänen seuraansa, selkesti kumpikaan ei pidä toisen ulkonäöstä vai mikä tässä on ongelma? Surullistahan tämä on, sillä hän olisi ihan jumalaisen kaunis nainen ilman tuota naaman muokkausta. Ennen niin mukava ihminen elää nyt täysin noiden täyteaineiden kautta.
Kokemuksia, vertaistukea?
N33
Älä ole tekemisissä jos häiritsee. Antaa kaverin pilata naamansa.