Miksi suomalaiset miehet tekee niin paljon töitä mutta saa vähän naisen alapäätä?
Kommentit (17)
Eiköhän siitä kovasta työnteosta makseta ihan rahana palkka. Pillu ei ole mikään palkinto, joten jos ei normaali kanssakäyminen ja parisuhteen perustaminen onnistu, niin sillä palkkatulolla voi ottaa vaikka lennot Saksaan ja mennä käymään ihan laillisesti no, naisissa.
Pildellä ei mies pysty maksamaan vuokraansa ja ostamaan itselleen ruokaa yms, siksi palkka maksetaan rahana eikä pildenä.
Mitä jonkun random ukon palkka mulle kuuluu? Tai mua hyödyttää?
Naiset käyvät myös töissä. Saamme siitä palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siitä kovasta työnteosta makseta ihan rahana palkka. Pillu ei ole mikään palkinto, joten jos ei normaali kanssakäyminen ja parisuhteen perustaminen onnistu, niin sillä palkkatulolla voi ottaa vaikka lennot Saksaan ja mennä käymään ihan laillisesti no, naisissa.
Ei miehet rahan takia töissä käy vaan p illun takia. Ne ei vaan sano sitä suoraan.
Ap
Noinhan se useimmilla miehillä on ollut aina? Toisaalta ei nuo ole mitenkään syy/seuraus asioita.
Naiset pihtaa pillua! haluun pillua
Ehkä äisisi myy sinulle alapäänsä. Käytä sitä sitten niin paljon, että varmasti saat korvattua kovan raatamisesi.
Työnanatajahan maksaa sullekin kai palkan rahassa?
Mutta ethän sinä ole töissä :(
Vierailija kirjoitti:
Joo sellasia ne on. Haluaa että miehet on koko ajan vihaisia.
Vierailija kirjoitti:
No maksa niin saat, palvelun tarjoajia kaiketi on.
Vierailija kirjoitti:
Pildellä ei mies pysty maksamaan vuokraansa ja ostamaan itselleen ruokaa yms, siksi palkka maksetaan rahana eikä pildenä.
Kyllä mä olen maksanut paljon erilaisia asioita ja velkoja tyttöystäväni pildellä. Ihan pätevää valuuttaa monelle velkojalle.
M43
Vierailija kirjoitti:
No veikkaisin, että syitä on muitakin miksei makseta palkkaa pilluna 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tiukka pillu on namia!
Naisen alapää ei ole kovin tärkeä, jos ei ole tarkoituksella pyrkimässä lisääntymään. Useimmiten Fleshlight sopii yleisimpiin tarpeisiin.
Kun Suomessa maksetaan palkka rahana, ei pildenä.