Jyväskylän yläkoulun oppilailta kielletään puhelimen käyttö kokonaan koulussa
Shokkihoitoa teineille.
Kommentit (6)
Islam on ottanut vallan Jyväskylässä. Seuraavakso aletaan opettamaan islamia koulussa ja käymään moskeijassa vierailulla. Ja kun puhelimet on kielletty, niin me ei saada videomateriaalia todisteeksi.
Miksei välkällä voisi hoitaa puhelinasioita? Tuskin missään työpaikalla suostuttaisiin samaan.
Turussa tuli totaalikielto jo syksyllä, uutisoitiin miten rehtorit otti tiedon vastaan ilolla ja helpotuksella. Jyväskylässä opettajat itkevät, että oppilaita on vaikea saada ulos välitunnille, jos eivät pääse puhelimille. Hyvin on auktoriteetti hallussa :D
Oma lapsi on seiskalla, ja puhelimen käyttö on ollut kiellettyä koko koulupäivän ajan ekalta luokalta lähtien ja on edelleen.
Lapselle se ei ole mikään ongelma, mutta minulle välillä meinaa olla, kun olen välillä liikkeellä keskustassa juuri kun koulu päättyy, ja mielelläni ottaisin lapsen seuraksi esim. kauppaan. Mutta se juoksee bussiin suoraan tunnilta, ja sitten bussissa vasta katsoo, että on yritetty soittaa tai laitettu viesti. Koulumatka 12 km, joten sitten ajelen bussin perässä ja yritän napata lapsen jostain matkan varrelta.
Mä olen käynyt tuolla koulua 2000-2003!