Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha asia tuli mieleen

Vierailija
03.12.2025 |

Minulla meni vuosi sitten rauha sisimmässäni kun mieleen tuli asia 40v takaa. Olin silloin poikamies ja vuosien ajan olin seurannut yhtä tyttöä tapahtumassa ja oli halu tutustua häneen. 40v sitten tämä tyttö esiteltiin minulle ja esittelijä lähti itse pois. Minulla oli nimilappu rinnassa ja siinä nimeni. Lähdettiin kävelemään ja ajattelin viedä tytön kahville ja kertoa siellä haluni tutustua häneen. Siinä miltei heti mieleeni tuli entinen tyttöystävä ja hänen kanssaan kiville mennyt juttu. Minulle tuli paniikki ja ajatus, tuo tyttö vieressäni ei ansaitse kaltaisiani tyyppiä, vaan hän saa paremman kuin minä. Pysähdyin ja pyysin anteeksi että minun pitää mennä tuonne ystävien luokse. Vuoden kuluttua olin tavannut tulevan vaimoni ja onnellisena tuo tyttö kävelee vastaan. Olin onnellinen vaimoni kanssa ja joku soitti meille, mutta ei puhuttu mitään puhelimessa vaikka huudettiin hallita. Nyt tämä asia on tullut mieleen. Mitä sanot? Miksi tämä asia tuli 40v jälkeen mieleen. Minulla on hyvä vaimo ja yhteisiä vuosia 39. Miksi tämä vanha juttu?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan