Ei tässä oikein ole järkeä, ei tule osumia ja naiset ei ota yhteyttä
Näin se on vaan, kyllä toki miehen pitää tehdä se aloite, olen vain kyllästynyt kun naiset eivät itse kiinnostu ja ota yhteyttä, en tiedä mitä vikaa sitten on itsessä, niin on sanottu että itsessä on vika, mutta eipä naisetkaa ole täydellisiä
Kommentit (35)
Joskus ennen kyllä tuli tinderissä osumia
pillunkipeä kehityshäiriöinen siellä taas aloittaa päivän vinkumisen
Vierailija kirjoitti:
nyt osuu, poistonappiin
Ainahan tälläset sivut poistetaan
Mä olen naisena tehnyt joka ikisessä parisuhteessa alotteen. Nyt on miehen vuoro.
Vierailija kirjoitti:
pillunkipeä kehityshäiriöinen siellä taas aloittaa päivän vinkumisen
Onko se väärin haluta naista ei taida olla, kaikki eivät sori ole fiksuja koulutettuja statusmiehiä
Vierailija kirjoitti:
Mä olen naisena tehnyt joka ikisessä parisuhteessa alotteen. Nyt on miehen vuoro.
Emmäkää jaksa, saa nainen itse kiinnostua.
Kumma kun ei tasoni ole niin alhainen vaikka tiedän teen vääriä juttuja, mutta mitä sitte ei kukaan ole täydellinen.
Mietin vain sitä miksei naiset kiinnostu.?
Ei suurin osa miehistä saa yhtään osumia tai huomiota muutenkaan. Naisten taas ei tarvitse tehdä aloitetta, koska naisilla on tuhansia kosijaehdokkaita odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt osuu, poistonappiin
Ainahan tälläset sivut poistetaan
LIIAN HITAASTI!
Vierailija kirjoitti:
Ei suurin osa miehistä saa yhtään osumia tai huomiota muutenkaan. Naisten taas ei tarvitse tehdä aloitetta, koska naisilla on tuhansia kosijaehdokkaita odottamassa.
Mun mielestä toi on niin väärin, mut ei tälläselle asialle voi koskaan mitään.
Jos naisissakin vikaa,niin miks sitten sen epätäydellisen naisen pitäs ottaa yhteyttä?
Kyllä sitä niin helposti nuorempana kelpasi, nyt ei ole mitää vientiä vaikka asiat on kohtuu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisissakin vikaa,niin miks sitten sen epätäydellisen naisen pitäs ottaa yhteyttä?
No ei juuri ketään ota yhteyttä ihmettelen sitä, on tinder, on facebook dating mut ei tule osumia
Ilmeisesti sitten ulkonäkökään ei enää kelpaa naisille
Kun luulisi että tulisi tällä naamalla ja monta kuvaa on vielä-. ja profiiliteksti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei juuri ketään ota yhteyttä ihmettelen sitä, on tinder, on facebook dating mut ei tule osumia
Ei ne ota,kun ne ei ole täydellisiä jos sulla on kriteerit täydelliselle naiselle.
Esim tinderissä en osaa yhtään osumia.