Minua kiinnostaa todella millaiset ihmiset syövät jouluruokia ennen joulua ja sitten innoissaan vielä jouluna?
Kommentit (28)
Syön jouluruuat vasta joulun jälkeen kun niitä saa kaupoista alennuksella.
No me tehdään yks kinkku ennen joulua ja sit jouluna myös kinkku. Se on vähän harjoitus kinkku nimeltään. Pitää venyttää vatsaa sillä kinkulla,et jouluna mahtuu enemmän kinkkua mahaan.
Sellaiset jotka tykkäävät jouluruuasta. Meillä niitä syödään myös joulun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka tykkäävät jouluruuasta. Meillä niitä syödään myös joulun jälkeen.
Eli jouluruoasta tykkäävät ovat sikoja tyhmempiä.
Vierailija kirjoitti:
Maalaiset?
Kyllä niitä jouluttajia tuntuu enemmän kaupungeissa olevan, maalaiset tuskin ehtii huomata koko joulua työnteon lomassa.
Joskus nuorena tein jouluruuat jo ennen joulua ja siinä tuli sitten maistettua tuliko hyvää. Kun reseptit vakiintuivat ja ovat hyväksi havaittuja, en enää tee sitä. Nyt teen jouluruuat vasta aattona.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden halvimmat ruuat, mutta niitäkään ei raski syödä ilman punalappuja 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jouluruoasta tykkäävät ovat sikoja tyhmempiä.
Sika on itse asiassa ihan viisas eläin. Ei ole häpeä hävitä.
Työpaikan ruokalassa on joululounas kahtena eri päivänä ennen joulua. Lisäksi käymme töistä joululounaalla kerran myös ravintolassa.
Itse laitan kotona jouluruokaa vasta jouluaattona.
Ap. Vai sinua tämmöstä ihmiset kiinnostaa... Onpa sulla oudot kiinnostuksen kohteet. 😝😝😝🤣🤣🤣🤣🤣
Syön joitakin ns. jouluruokia muulloinkin kuin jouluna ihan siitä syystä, että tykkään niistä. Joitakin jouluruokia taas en syö koskaan.
Kinkku on pakko paistaa ennen joulua, samoin laatikot. Vain yksi uuni käytössä. Miksi syödä itsensä ähkyyn vasta aatosta eteenpäin ?
Vierailija kirjoitti:
Teen itse jouluruuat.
Me ollaan joulu ulkomailla ja kompensoidaan sitä syömällä jouluruokia ennen joulua. Mutta miksi jotain ruokaa saisi syödä vain parina päivänä vuodessa? Eihän muihinkaan ruokiin kyllästy, vaikka söisi niitä vuoden aikana vaikka jopa 10 kertaa, kun päiviä on 365.
Mä rakastan jouluruokaa ja aika kauan saa niitä herkkuja syödä ennen kuin niihin kyllästyn.
Olet ihmetellyt näillä palstoilla kaikenlaisia ruokia, hae apua
Vierailija kirjoitti:
Antaako ne myös lahjoja ennen joulua kantaa jouluna?
Ap. Ne myös ulostaa ennen joulua. 🤮🤮🤮
Syön lanttulaatikkoa viikkoja ennen joulua, ja vaikkapa kesällä saatan ostaa marketin pakastealtaasta.
Maalaiset?