Onhan se DI-tutkinto kotirouvan miehellä sellainen "tehtaan takuu"
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Onnea hyvästä miehestä
Niin hän on aarre
Lapsellista !
Ukosta voi kehkeytyä vaikka minkälainen tyranni ja pitää piikanaan ja eksiorjanaan sinua, pätkiä turpaan
Onhan se di-mies ihan ok, minun puolisoni on kuitenkin kirurgi. Mielelläni kotirouvana hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se di-mies ihan ok, minun puolisoni on kuitenkin kirurgi. Mielelläni kotirouvana hänelle.
😉 Ei ole
Me ollaan miehen kanssa molemmat DI ja oikein mukavasti meillä mennyt jo pian 20 vuotta yhdessä.
Minullakin on pikkurouva kotona 3:n lapsn kanssa mutta minulla on myös töissä "pikku ei niin rouva säätö". Saatte tuomita minut mutta meillä on vain yksi elämä, miksi en nauttisi ja nus*isi muita.
DI
Vain porvoossa vouhotetaan DI henkilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea hyvästä miehestä
Niin hän on aarre
Lähipiirissäni on kolme näitä aarteita. Kaikki kolme ovat pettäneet vaimoaan ja kaksi jättänyt, mutta di-vaimo antoi anteeksi di-miehelle.🤔
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on sentään sekatyömies ja ihan kiva minunkin on olla kotirouvana😅
Ihan oikeastiko joku onnittelee trollia tämän fiktiivisestä DI-puolisosta vai kutooko tarinaa ap itse?
Toki ymmärrän "masulinnusta" onnittelijoitakin. Kuuluvat porukkaan, jota huijataan eri keinoin. Säästöt lentokapteenille, on se valokuvissa niin komea ja tulee pian luokseni!
Onnea hyvästä miehestä