Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon vois pyytää kirppiksellä.

Vierailija
20.04.2007 |

Vauvan leluista

Jumppalelu

Aktiivi jumppamatto+lelukaari yhdellä satunnaisessa käytössä

Uusi Fisher Price autolelu

PikkuPiia hyppykiikku Yhdellä satunnaisessa käytössä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon itse maksaisit?

Vierailija
2/3 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisistakaan tuotteista et varmaan saa kuin 20-40% alkuperäisen hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hintaan vaikuttaa myös onko tuote 8v vanha (laskee hintaa) vai 1 päivän vanha (nostaa hintaa). Onko kulunut, rikki tai näkee että tuotetta on käytetty paljon (laskee hintaa) vai onko tuote uudenveroinen (nostaa hintaa).

Mä ostan kirpparilta paljon leluja ja myynkin. Mutta käytetty on aina käytetty ja kirpparilla pitäis mun mielestä myydä edullisesti, lähes ilmaiseksi (ja sitä mieltä on moni muukin, jos kirpparilla on liian kallis hinta tuote jää roikkumaan myyntipöydälle ja saat roudata sen takas himaan). Jos rahaa haluaa, silloin kannattaa laittaa huutonettiin myytäväks, sillä jostain kumman syystä siellä saa kaiken menemään kovalla hinnalla.

Jotta tuote myy kandee hieman putsailla, pestä ja nypätä jostain nyppyjä tms, sillä kirpparilla näkee paljon juttuja joita ei viitsi ostaa kun näyttävät rähjöiltä, mutta joiden putsaukseen ja edustuskuntoon olisi mennyt max 5 minsaa.

En osaa sen kummemmin sanoa hintaa tuotteilles, koska mielummin sitä arvioi hinnan kun näkee tuotteen silmillä, eikä tekstillä.