Nainen, miltä tuntuu kun rauhallinen rakastelu muuttuu lopppua kohden armottomaksi nussimiseksi?
Olet siinä raukeana rakastelemassa ihanan miehen kanssa, mutta mies joutuu himon valtaan ja alkaa karjuen nussimaan sinua kuin viimeistä päivää.
Miltä se tuntuu?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nauti naimisesta lainkaan. Mitä siitä saa? Varsinkin jyystö on karseeta!
Oletko jo tullut ulos kaapistasi?
Näiden lesbojen ei pitäisi edes koskea kulliin.
Nyt en osaa sanoa, kun siitä viime kerrasta on niin aikaa
Tykkään. Varsinkin jos olen jo itse saanut, niin tuntuu taivaalliselta saada liukkaaseen pilluun pohjaan saakka. Ja ne muutamat työnnöt just ennen miehen laukeamista ja se kun k*rpä sykkien laukeaa kumppanin ähkäistessä tai karjuessa. Rakastan seksiä, rakastan miehiä.
- Rouva 51 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu, kuka mitenkin seksistä tai "seksistä" pitää. Tapoja on monia, ei vain se jyystö.
Hauskoja pillun nuolemin hetkiä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Varsinkin jos olen jo itse saanut, niin tuntuu taivaalliselta saada liukkaaseen pilluun pohjaan saakka. Ja ne muutamat työnnöt just ennen miehen laukeamista ja se kun k*rpä sykkien laukeaa kumppanin ähkäistessä tai karjuessa. Rakastan seksiä, rakastan miehiä.
- Rouva 51 v.
Taas joku mies kirjottaa naisena!
Kyllähän se vähän hämmentää joskus, mutta sillä menolla on sentään kauniimpi loppu kuin tällä tilanteella, jossa
hallitus valmistelee Kelan maksaman työttömyyskorvauksen ja asumistuen yhdistämistä muiden tukien kuten sairauspäivärahan kanssa yleistueksi. Neliosaisen lakipaketin ensimmäinen osa tulee voimaan keväällä 2026. Tavoitteena on asteittain kaikkien Kelan tukien yhdistäminen tarveharkintaiseksi tueksi, joka tarkoittaa sitä, että varallisuusraja 10 000 euroa tulee jatkossa koskemaan myös työttömyyskorvausta, jolle ansiosidonnaiselta putoaa 500 päivän jälkeen ja kaikille suomalaisille tarvittaessa myönnettävää sairauspäivärahaa.
Jatkossa siis jokainen joutuu ensin käyttämään tähän asti kerrytetyn omaisuutensa ja on vasta sen jälkeen oikeutettu Kelan tukiin.
Kun keskiluokka joutuu tämän piiriin ja tilisäästöjen jälkeen realisoimaan asuntojaan asuntojen hinnat laskee, kun kauppa ei käy, jonka takia se minkä varaan keskiluokka on laskenut koko elämänsä hupenee 1/3 tai 1/2 ilmaan. Remontteja kun täytyy tehdä samaan tahtiin kuin ennenkin ja lainan kulut juoksee. Rikkaat ostelee sitten halvat asunnot itselleen ja vuokraa kalliilla entisille asujille.
Nyt keskiluokan pitäisi ryhdistäytyä ja alkaa kapinaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu, kuka mitenkin seksistä tai "seksistä" pitää. Tapoja on monia, ei vain se jyystö.
Hauskoja pillun nuolemin hetkiä sinulle.
Kiitos, ne hetket ovatkin ihan parhaita!
Vierailija kirjoitti:
Tulit jyystöketjuun kertomaan, että on muitakin tapoja?
Kiitti!
Vierailija kirjoitti:
Rouva tyhjäpää taas näppiksellä.
Kalu kovana.
Eka poikaystävä taisi tuon nopean rynkytyksen taivaallisesti. Hän teki sen aina samoin, aina lähetyssaarnaajassa ja sitten vielä nopeammin ennen laukeamistaan. Totuin siihen ja sain ihan hurjia orkkuja. Nyksän rauhallisempi tahti vaati aluksi totuttelua, mutta nyt tykkään siitäkin. Kaipaan silti sitä kunnon menoa joskus. Mulle se oli merkki miehen hallitsemattomasta halusta.
Vierailija kirjoitti:
Eka poikaystävä taisi tuon nopean rynkytyksen taivaallisesti. Hän teki sen aina samoin, aina lähetyssaarnaajassa ja sitten vielä nopeammin ennen laukeamistaan. Totuin siihen ja sain ihan hurjia orkkuja. Nyksän rauhallisempi tahti vaati aluksi totuttelua, mutta nyt tykkään siitäkin. Kaipaan silti sitä kunnon menoa joskus. Mulle se oli merkki miehen hallitsemattomasta halusta.
Juu ja sitten kun se antaa vielä sellaisen ihanan kuuluvan ooohhh-äänimerkin tai parasta on kun se sanoo mun nimen voihkien lopputavun silloin kun se loppurutistus alkaa. Just kun naisena ajattelee ettei se pysty enää yhtään nopeampaa ja syvemmälle niin sit se tekee sen ja mä näen tähtiä ihan valtavassa orgasmissani. Sitten vielä ihan lopussa se ei tiedä miten olisi kun tulee vaan lisää sykkeitä ja pakko työntää vaikka jo väsyttäisi ekojen kovien spermaruiskausten jälkeen... aaahhh...
Tuon kaiken tuntee ja näkee ilmeet ja eleet siin alla ja voi suudella toista ja kietoutua tiukasti huilailemaan...
Onneksi on vielä naisia, jotka nauttivat nussimisesta. Oikeita naisia, eikä mitään pillun lipittelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas kokemusta juuri päinvastaisesta. Exällä oli aivan hillittömät halut ja yritti sen takia usein hidastaa tahtia ettei laukeaisi saman tien. Joskus ei pystynytkään vaan laukesi jo pelkästään mun kosketuksesta, tai vaikka ihan lopetti kaiken liikkeen ja yritti pidätellä, tuli silti. Nykyinen taas on niin tottunut omaan käteen ja sen puristukseen että laukeaminen yhdynnässä vaatii melkoisen rynkyttämisen lopussa. Se hyvä puoli siinä on että kestää kyllä helposti sinne että minä laukean ensin, joten ei mua se rynkytys haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Rouva 51 v.
Taas joku mies kirjottaa naisena!
Höpöhöpö. "Rouva 51 v" on todellakin nainen. 😄
Halut hyrrää, vaikka on laitettu Mirena ja ikää on jo tämän verran. Tuttujen kumppanien kanssa ei tarvi pelleillä kumin kanssa, joten seksi on taivaallista. Irstaiden noin 60 v. miesten kanssa sitä on viime aikoina tullut harrastettua. Uuuuhhh...