Mikset vittuile livenä kanssaihmisille samoin kuin täällä palstalla?
Kommentit (28)
Saakelin u rpo. En ole koskaan täällä vittuillut kenellekkään.
Erehdyt jos kuvittelet etten tekisi niin livenäkin.
En koskaan poistu kotoa, paitsi terapiaan.
t. kiltti mies
Livenä ihmisten kanssa on kivempaa. Seura valikoidumpaa, ei ole tarvetta vittuilla.
Koska ruudun takaa ei ole vaaraa, että joku mies näyttäisi, että emme ole tosiaan tasa-arvoisia kaikessa kuten fyysisessä voimassa.
Livenä saa äänensävyillä, painotuksilla, ilmeillä ym. ihmeitä aikaan. Hauska ihan suoraan ja hävyttömästi pilkata toista ilman että toinen tajuaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Erehdyt jos kuvittelet etten tekisi niin livenäkin.
Joo meneppä sanomaan kännipäiselle liiviukolle että olet ho.., muuhhaa osaatko juosta.
Ei niitä satu olemaan, joskus naapuri niin silloin kyllä mikäli aukaisee suunsa muuhun kuin tervehdykseen.
Kuinka tyhmä täytyy ihmisen olla, jos ei osaa tehdä eroa siinä, missä vittuilee ja miten?
Eikö sun mielestä ole eroa siinä miten?
Puhut oman perheenjäsenten tai muiden kanssa?
Työpaikan kahvihuoneessa tai kotona olohuoneessa?
Tai miten kirjoitat tällaisille palstoille anonyyminä?
Kyllä mä voisin vittuilla myös face to face enkä jäisi toiselsi. Monesti vaan winner on se. joka ei vittuile. Ihmiset usein myös ottavat sellaiset sarkastiset kritiikit vittuiluna. Ei se sitä ole, jos on oikeasti kritiikin aihetta ja kritiikkiä antamassa.
Mun mielestä ei sen kamalampaa sarkastinen heitto kun se että sanoisi suoraan :Minun mielestä olette paska yritys.
Ei kehtaa, soittavat vielä poliisin ja valkotakkiset.
Vierailija kirjoitti:
Koska ruudun takaa ei ole vaaraa, että joku mies näyttäisi, että emme ole tosiaan tasa-arvoisia kaikessa kuten fyysisessä voimassa.
Olet heikko nössö.
En vttuile täällä kenellekään. Livessä saatan vähän vttuillakin, jos koen jonkun toimivan epäoikeudenmukaisesti. Olen taitava vttuilija. Mutta en tee sitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä näe mitään ruudun takaa. Pöytäkoneen näyttöruudun takana on usein seinä.
Vierailija kirjoitti:
Livenä saa äänensävyillä, painotuksilla, ilmeillä ym. ihmeitä aikaan. Hauska ihan suoraan ja hävyttömästi pilkata toista ilman että toinen tajuaa mitään.
Aliarvioit muita. Itse opin jo lapsena, että kannattaa esittää ettei muka tajua vaikka todellakin tajuaa. Tosi kiusaajat kärsii eniten siitä, kun kohde ei reagoi. En koskaan näytä että loukkaus osui. Ja sunlaiset reppanat luulee ettei toinen tajua. Hah.
Kyllähän se on leviämässä ihan oikeaankin elämään. Juuri juttelin bussipysäkillä jonkun tuntemattoman kasiluokkalaisen tytön kanssa, joka kertoi, että heidän yläkoulussa on huono ilmapiiri ja nuoret puhuu toisilleen kuittailemalla, epäystävällisesti, ihan tavallisissakin asioissa.
Ap on vtun ruma mongoloidi 😂