Haluaisin tappaa itteni
Mutta odotan vieläkin terapiapäätöstä ja on mennyt hieman yli 2 viikkoa. Itsetuhoisuus on pahentunut jonkun verran tän 2 viikon aikana. En tiedä sitten mitä teen. Mulla on yksi terapia jo takana ja nyt odotan uutta siis. En tiedä kestänkö kuinka monta päivää enää.
Kommentit (20)
Menehän päivystykseen jos tuntuu että olot lähtee lapasesta.
Nyt on vaan pakko kestää. Pystyt siihen, pystyit viimeksikin. Tsemppiä!
Matkusta Intiaan katsomaan elämää siellä. Sen jälkeen osaat olla onnellinen siitä mitä sinulla on täällä.
Hae ahdistukseen lääkettä, jossa olisi nopea vaikutus? Vai vieroituslääke? Joku hermoja tasaava.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vaan pakko kestää. Pystyt siihen, pystyit viimeksikin. Tsemppiä!
Kiitos
Luotan syn kykyysi selviytyä,
anonyymi. Älä luovuta. Lupaa.
Ymmärrän aloittajaa erittäin hyvin. Olen vilpittömästi pahoillani tilanteestasi. Jos itsetuhoisia ajatuksia on paljon ja uskot oikeasti olevasi vaaraksi itsellesi niin sinun tulisi hakeutua päivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Menehän päivystykseen jos tuntuu että olot lähtee lapasesta.
Toki tiedän päivystyksen olevan aina vaihtoehto. Sieltä ei kuitenkaan mitää varsinaista helpotusta valitettavasti tuu, pelkästään se että pysyy ehkä hengissä. Toisaalta ei ne mua minnekää osastolle laittais niin periaatteessahan on mahdollista sieltä kotiutumisen jälkeen käydä jotain.
Älä tee sitä,nyt pääsee heti lääkäriin julkiselle.T.Antti L SDP
Gunther_hymiöt ei minulta.
Lepää nyt, Ap.
Haluaisin, tekisin, voisin mutta mitään ei suoraan että haluan, teen
Paljon voimia sinulle..olet tärkeä. Älä tee itsellesi mitään pahaa. Kaikki järjestyy kyllä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Matkusta Intiaan katsomaan elämää siellä. Sen jälkeen osaat olla onnellinen siitä mitä sinulla on täällä.
Neuvosi on että matkusta intiaan? Mulla ei oo kyllä mitään halua matkustaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Hae ahdistukseen lääkettä, jossa olisi nopea vaikutus? Vai vieroituslääke? Joku hermoja tasaava.
Mistä voi hakea?
Mistä niitä haetaan?
Niin?