antaako miehesi (oma tai muu) sinulle pyytäessäsi orgasmin...
Kommentit (21)
Antaa toki, ihan aina. koska mies on ihana, ja haluan paljon.
Kyllä, riittää kun kysyn voiko hoidella minut.
Mun ei tarvii kuin vinkata, ja kyllä onnistuu heti. Näin miehen pitääkin toimia.
En toki itsekkään ikinä kieltäydy!
Olen antanut vaimolleni tuhannen orgasmin lahjakortin. Suuttui niin s__tanasti.
Aviomieheni ei aina jaksa kiinnostua orgasmistani, mutta kerran viikossa tapaamani bonusmieheni nuolee ja hyväilee minulle monta orgasmia eikä joka kerta edes halua panna.
Ei kaikki ymmärrä. Väkinäistä ja hätiköityä toimintaa. Pääasia, että itse pääsee hommiin. Ja siitähän oikea nainen aina saakin. Näihinkin törmää. Ei tietoa, ei taitoa, ei itsetuntoa eikä mitään muutakaan. Ei jatkoon.
Antaa, ja nauttii siitä itsekkin kovasti. Sanoi nyt haluavansa aamulla, vaikka suuhunoton. Mulle käy.
Minä haluisin nuolla kumppaniani mutta ei kelpaa mikään
Vierailija kirjoitti:
Tasan ei käy onnenlahjat. Nuolin jo seurusteluaikana vaimon pillua hänen pienestä vastustelusta huolimatta. Siitä lähtien hän ei ole suostunut seksiin ilman pillun nuolemista. Hän edellytti jo nuorena, minä saan ja pitää hoitaa hänelle orgasmit aina kun on seksiä, kun siihen kerran kykenin. Näin tehnyt aina kun hän on halunnut. Tämä on varmasti iso syy siihen miksi oltu koko ikä yhdessä.
Minulle tulee ainakin vähän itsekäs ja syyllinen olo jos naiseni ei saa seksin aikana yhtäkään orgasmia. Suoraan sanottuna jää jopa seksin jälkeen vähän huono fiilis vaikka olisi sovittu että ihan pikapanot vain
Jos koskaan pyytäisi niin mielelläni antaisin. Vaimolle seksi on peneraatiokeskeistä eikä hänelle riitä pelkkä sormetus. Suuseksin saamisesta hän ei pidä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se yleensä on. Läheisyys on naiselle työkalu, jolla mahdollistetaan miehen hyväksikäyttö. Rakkaus on miehinen juttu.
Min rakastan miehni jortikan hellittelyä suussani, Se on ihanaa, ja palkitsevaa!
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee ainakin vähän itsekäs ja syyllinen olo jos naiseni ei saa seksin aikana yhtäkään orgasmia. Suoraan sanottuna jää jopa seksin jälkeen vähän huono fiilis vaikka olisi sovittu että ihan pikapanot vain
Naiset ei aina saa orgasmia teit mitä tahansa. Rehellinen nainen kertoisi sen sinulle. Joskus vaan on päiviä jolloin se ei onnistu eikä se liity mitenkään siihen mitä sinä teet.
Ei. Ei edes tiedä tai leikkii ettei muista/tiedä mistä pidän eikä halua koskea. Ei tulisi mieleenkään pyytää erikseen ja saada innotonta kourimista. Aloin viime vuoden joululomalla käyttäytyä kuten hän käyttäytyy ja nyt täällä ei saa kukaan kun minäkään en yhtäkkiä osaa, muista tai jaksa koskea.
Joo on tiedossa kyllä nämä tilanteet ja niin toisinaan käykin. Mutta vaikka olisi siis yhteisymmärrys asiasta niin siltikin asia jää hippusen harmittamaan jos vain toinen tulee
Vierailija kirjoitti:
Varmaan antaisi jos osaisi.
Opeta!!!!!
Muistakaa miehet ettei ilman elmukelmua sinne naisen äläpäähän mennä lipomaan!! Miesten suu- ja nielusyövät kasvussa ja johtuvat virustartunnoista joita saa suojaamattomassa suuseksissä.
Antaa. Mutta mun mies todennäköisesti siitä touhusta innostuu niin, että haluaa itsekin.