Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ymmärtää! Olen jo 50 v mies mutta nuoret kassaneitokaiset ovat edelleen kimpussani

Vierailija
28.11.2025 |

Olen 50-v DiI Olen lihaksikas ja sosiaalinen luonne. Minulla on 25cm pitkä penis ja hopeanharmaat hiukset

Myös on nuorekas farkkuasu ja kultaketju. 

Hampaat valkoiset ja silmissä iloinen vilke.

Ihossa ei ryppyjä, kun on paksu, rasvoittuva iho ja siksi ryppyjä ei ole.

Toki käyn salilla ja treenaan 5 krt viikossa. Kroppa toimii ja on kiinteä kiitos treenin. Syön myös terveellisesti. 

olen siitä yllättynyt miten nuoret naiset edelleen lähestyy. Olin juuri kaupassa Prismasta kun tuntematon kassaneiti kehui ulkonäköäni ja pyysi treffeille. Samoin tapahtuu usein baarissa jos sinne menen. En saa olla yksin baarissa, vaan saan todella paljon lähestymisiä siellä. 

olen lopettanut baarissa käynnit sen takia, etten jaksa sitä huomiota. Myös mainostoimisto bongasi minut ja pyysi TV-mainokseen jossa olisi mainostettu ryppyvoidetta. Kieltäydyin koska en halua julkisuutta vaan pysyä yksityishenkilönä 

Tämå kaikki tiedoksi. Ei kaikki ihmiset ole niputettu samaan kategoriaan. Aina on joku muu, joka rikkoo yleisen olettamuksen

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Olet esikuva kaikille keski-ikäisille miehille!👍

Vierailija
2/3 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala murahtelemaan epäselvästi, jätä parta ajamatta ja anna luontaisen papan hajusi leijua ympärilläsi vähintään kahden päivittäisen suihkun sijaan niin ongelma poistuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska satu! Miksi olet yksin, jos olet noin täydellinen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme