Koetko olevasi "helppo" kumppani? Millaisen kumppanin itse haluat (luonne)?
Otsikossa 2 kysymystä näin pimeän perjantai-illan kunniaksi.
Kommentit (5)
Olen helppo kumppani. En pihtaa seksiä, eikä mua haittaa vaikka mies lipsahtaa vieraan puolelle. Enkä nalkuta sohvalla istumisesta tai kaljan juonnista tai poikien illoista/poikien reissuista
N28
En ole ja olen. Olen turhan tarkka, mutta en hauku ketään, en ole väkivaltainen enkä petä. Kunnioitan kumppaniani.
Haluan naisen joka on mukava, ei draamaile eikä ole mustasukkainen. Tasapainoinen luonne joka osaa tehdä asioita yksin muttei ole erakko.
Koen olevani varsin helppo kumppani. En maailman helpoin, mutta sellainen jonka kanssa pystyy halutessaan ratkomaan asioita ja löytämään ratkaisuja. Helpon minusta tekee se, että olen ensinnäkin tosi sopeutuvainen. En vaadi mitään ihmeellistä jotta elämäni olisi hyvää. Toiseksi olen kiinnostunut ymmärtämään toista aidosti. Vältän tietoisesti tekemästä oletuksia ja sen sijaan haluan oppia tuntemaan toista sellaisena kuin hän on. Pidän tärkeänä omalta osaltani edesauttaa sitä että hänenkin elämänsä on aidosti hyvää ja sellaista mitä hän haluaa.
Vihaan draamaa ja passiivissggressiivisuutta ja suosin niiden sijaan rehellistä puhetta. Osaan myöntää tarvittaessa olleeni väärässä ja haluan kehittyä kumppanina.
Kumppanilta toivon itse sitä että hänkin olisi kykenevä puhumaan vaikeistakin asioista. Toivon avoimuutta mm siinä, että toinen uskaltaa ja osaa muotoilla sanoiksi, mitä minulta toivoo.
Vaikean kumppanin minusta välillä joissain asioissa tekee menneisyyden traumat, mutta keskustelu on niidenkin aiheuttamissa vaikeuksissa auttanut eteenpäin, ja niiden(kin) takia tarvitsen ymmärtämishaluisen ja keskustelukykyisen kumppanin.
Sellainen minulla onkin <3
Vierailija kirjoitti:
En ole ja olen. Olen turhan tarkka, mutta en hauku ketään, en ole väkivaltainen enkä petä. Kunnioitan kumppaniani.
Haluan naisen joka on mukava, ei draamaile eikä ole mustasukkainen. Tasapainoinen luonne joka osaa tehdä asioita yksin muttei ole erakko.
Mitä tarkoittaa "mukava"? Ymmärrän kyllä sinänsä mitä tarkoitat, mutta jos asiat rullaa hyvin niin en näe miksi joku ei olisi mukava. Sitten taas jos joku asia hiertää, niin tarvitseeko silloin olla mukava? 🤔 En missään nimessä tarkoita ilkeyttä vaan aloin miettimään mitä tuo "mukava" oikeastaan tarkoittaa. Hyvä kommentti sinulta!
-ap
Olen helppo. Joustan paljon ja asetan rakkaat edelleni. Itsekäs en osaa olla. Sanon selvästi kuitenkin, jos joku asia on huonosti.
Kumppanin pitää sanoa asiat niin kuin on. Jos rakastaa niin se pitää sanoa. Jos joku on huonosti niin pitää sanoa. Itsekkäät ihmiset ovat vastenmielisiä. Ex puoliso oli sellainen ja itsekkyys vain paheni 20 vuoden suhteen aikana. Lisäksi oli kylmä ja ivallinen.