Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se mielenterveyspalveluiden mainos jossa yksinäinen nainen puhuu rusakolle ja näkee harhoja että puput ovat hänen kanssaan juhlimassa joulua

Vierailija
28.11.2025 |

Se on joillekin todellisuutta

Muistakaa auttaa tänä jouluna

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää kyseinen mainos, koska siinä tehdään pupuille joululohta ruuaksi. Missä harhoissa kanit syövät lohta??!!!?? 

A. Saduissa

B. Se lohi voi olla naiselle itselleen.

Vierailija
22/34 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, LINKKI PUUTTUU.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari päivää sitten juttelin rusakolle. Olin koiran kanssa lenkillä ja koira haistoi rusakon autiotalon portaiden alla. Rusakko tuli hölmistyneenä portaiden toiselta puolelta ulos. Koira säntäili sinne tänne ja rusakko katsoi hölmistyneenä kun koira ei nähnyt rusakkoa. Siinä sitten juttelin mukavia rusakolle joka minua katseli tummilla silmillään. Kuinka minulla sattuu olemaan ihan hölmö koira joka haistaa vaan ei näe.

Vierailija
24/34 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää kyseinen mainos, koska siinä tehdään pupuille joululohta ruuaksi. Missä harhoissa kanit syövät lohta??!!!?? 

Saduissa, vai meinaatko että ankatkin syö kalkkunaa jouluna?

Vierailija
25/34 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri pari päivää sitten juttelin rusakolle. Olin koiran kanssa lenkillä ja koira haistoi rusakon autiotalon portaiden alla. Rusakko tuli hölmistyneenä portaiden toiselta puolelta ulos. Koira säntäili sinne tänne ja rusakko katsoi hölmistyneenä kun koira ei nähnyt rusakkoa. Siinä sitten juttelin mukavia rusakolle joka minua katseli tummilla silmillään. Kuinka minulla sattuu olemaan ihan hölmö koira joka haistaa vaan ei näe.

Minä juttelen usein rusakoille esimerkiksi "onko pakko jäädä odottamaan, minua ja koiraa", todellakin tympeää kun koira yrittää perään lähteä sitten nämä juoksee vähän matkaa ja jää katsomaan tullaanko me. Yks pöljä juoksi vain nurkan taakse odottamaan 

Vierailija
26/34 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on näköjään joko olematon mielikuvitus eikä siksi osaa eläytyä satuihin vaan pakko ottaa ne tosissaan ja inttää niiden epärealistisista kohdista - tai sitten vain on tylsää ja pakko keksiä huonoja aloituksia.

Vierailija
27/34 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän kyseinen mainos nostaa myyntiä? Minun mielestä epäonnistunut mainos. 

Vierailija
28/34 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei ole joulukinkku, tämä on joulupupu.

Vierailija
29/34 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on S-marketin mainos.

Sekoitat

Siinä on Taneli Mäkelä sanomassa tämä ei ole ..

Vierailija
30/34 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän kyseinen mainos nostaa myyntiä? Minun mielestä epäonnistunut mainos. 

Ai, mun mielestä kerrankin rauhallinen ja suhteellisen onnistunut. Se, nostaako se myyntiä, on sitten toinen juttu. Mutta mieluummin menen tuon mainostamaan kauppaan kuin Julaan sen yököttävän muksumainoksen takia.

Vierailija
31/34 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisopoksen satuja sun kannaattaa lukea, jos tämä maailman ihanin joulumainos kyrsii🧌

Vierailija
32/34 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa pupu kavereita

Kuntouttavasta työtoiminnasta niistä jotkut on pupukerhoja eli käy sieltä kysymässä 

Vierailija
33/34 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne puput ja se muori on IHANIA. Muusta en sano mitään.

Vierailija
34/34 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aisopoksen satuja sun kannaattaa lukea, jos tämä maailman ihanin joulumainos kyrsii🧌

Aisopoksen sadut vaativat  älliä, en suosittele vähä-älyisille.