Se mielenterveyspalveluiden mainos jossa yksinäinen nainen puhuu rusakolle ja näkee harhoja että puput ovat hänen kanssaan juhlimassa joulua
Se on joillekin todellisuutta
Muistakaa auttaa tänä jouluna
Kommentit (34)
Juuri pari päivää sitten juttelin rusakolle. Olin koiran kanssa lenkillä ja koira haistoi rusakon autiotalon portaiden alla. Rusakko tuli hölmistyneenä portaiden toiselta puolelta ulos. Koira säntäili sinne tänne ja rusakko katsoi hölmistyneenä kun koira ei nähnyt rusakkoa. Siinä sitten juttelin mukavia rusakolle joka minua katseli tummilla silmillään. Kuinka minulla sattuu olemaan ihan hölmö koira joka haistaa vaan ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää kyseinen mainos, koska siinä tehdään pupuille joululohta ruuaksi. Missä harhoissa kanit syövät lohta??!!!??
Saduissa, vai meinaatko että ankatkin syö kalkkunaa jouluna?
Vierailija kirjoitti:
Juuri pari päivää sitten juttelin rusakolle. Olin koiran kanssa lenkillä ja koira haistoi rusakon autiotalon portaiden alla. Rusakko tuli hölmistyneenä portaiden toiselta puolelta ulos. Koira säntäili sinne tänne ja rusakko katsoi hölmistyneenä kun koira ei nähnyt rusakkoa. Siinä sitten juttelin mukavia rusakolle joka minua katseli tummilla silmillään. Kuinka minulla sattuu olemaan ihan hölmö koira joka haistaa vaan ei näe.
Minä juttelen usein rusakoille esimerkiksi "onko pakko jäädä odottamaan, minua ja koiraa", todellakin tympeää kun koira yrittää perään lähteä sitten nämä juoksee vähän matkaa ja jää katsomaan tullaanko me. Yks pöljä juoksi vain nurkan taakse odottamaan
Ap:lla on näköjään joko olematon mielikuvitus eikä siksi osaa eläytyä satuihin vaan pakko ottaa ne tosissaan ja inttää niiden epärealistisista kohdista - tai sitten vain on tylsää ja pakko keksiä huonoja aloituksia.
Mitenköhän kyseinen mainos nostaa myyntiä? Minun mielestä epäonnistunut mainos.
tämä ei ole joulukinkku, tämä on joulupupu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on S-marketin mainos.
Sekoitat
Siinä on Taneli Mäkelä sanomassa tämä ei ole ..
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän kyseinen mainos nostaa myyntiä? Minun mielestä epäonnistunut mainos.
Ai, mun mielestä kerrankin rauhallinen ja suhteellisen onnistunut. Se, nostaako se myyntiä, on sitten toinen juttu. Mutta mieluummin menen tuon mainostamaan kauppaan kuin Julaan sen yököttävän muksumainoksen takia.
Aisopoksen satuja sun kannaattaa lukea, jos tämä maailman ihanin joulumainos kyrsii🧌
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa pupu kavereita
Kuntouttavasta työtoiminnasta niistä jotkut on pupukerhoja eli käy sieltä kysymässä
Ne puput ja se muori on IHANIA. Muusta en sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aisopoksen satuja sun kannaattaa lukea, jos tämä maailman ihanin joulumainos kyrsii🧌
Aisopoksen sadut vaativat älliä, en suosittele vähä-älyisille.
A. Saduissa
B. Se lohi voi olla naiselle itselleen.