Miksi naiset soittelee poliiseja turhaan?
Olen ollut 10 vuoden sisään kahdessa eri parisuhteessa ja kummatkin ovat soittaneet poliisit turhaan. Edellisessä suhteessa nainen soitti polisit, kun aloitti riidan ja jäi verbaalisesti alakynteen. Nyt toisessa suhteessa sama homma. Poliisit käyvät vain aina toteamassa että nainen on hysteerinen ja minä rauhallinen. Mikä idea? Ei ihme että resurssit vähissä, kun poliisien aika menee aivan turhiin juttuihin.
Kommentit (8)
Jätä se! Puhu nätisti, ettei tyttö pillastu 🤣
Aloitus kertoo AP:sta kaiken tarvittavan, hyi olkoon mikä luuseri.
En ole ikinä "soittanut poliiseja". Neljä* kertaa elämässäni olen soittanut hätäkeskukseen; siellä päivystäjä päättää, lähetetäänkö kohteeseen poliisipartio, ensihoitajat, paloauto vai ei mitään. (*Näistä neljästä kolme oli sairaustapauksia, jolloin paikalle tuli ambulanssi, ja neljäs oli asuntomurto, jonka poliisit kävivät toteamassa.)
Ymmärsit varmaan lopettaa rähinän siinä vaiheessa, kun poliisit tulivat paikalle?
Mikä idea on riidellä siten, että toisesta tulee hysteerinen? Opettele parempia kommunikointitaitoja.
Kannattaa antaa tollasille vapaus lisääntyä muiden kanssa :) Sitten kun sulla on lapsia, olet herkästi putkassa tai sut vieraannutetaan lapsista kun naista kiukuttaa.
Been there seen that
Minut vietiin putkaan koska en antanut sen aikaiselle naisystävälle tupakkaa niin se soitti poliisit ja väittä että hakkasin hänet 😂
Soitetaanpa sinulle nyt saman tien...