Pitäisikö tässä nyt sitten esittää nuorta blind channel pilluttajaa joka itkuntuhruisin silmin kajaalit ja ripsarit pitkin poskia valuen
Sopertaa kuinka blind channel pelasti hänet varmalta kuolemalta
Jotta Joel huomaisi että olen olemassa
Joelia ei kiinnosta teinitytöt "siinä" mielessä koska hän ei ole p*dofiili
Minä kyllä itse menisin 18-20 vuotiaasta monet on sanoneet että näytän tosi nuorelta
Tuntemattomat ihmiset on luullut mua teini ikäiseksi vaikka oikeasti olen muutaman vuoden päästä 40 vuotta
En ole fanituksessani pahemmin naamaani näyttänyt mutta luulen että se yksi fandomin sekopää paljasti mun kasvot
Mutta tod näk Joel ei tiedä kuka tai ketkä noista kaikista olen sen verran vaan että joku faneista olen
Sitäpaitsi voi olla että tulee aika merkittävä ulkonäkö muutos tässä lähiaikoina
Minähän otin lyhyemmät hiukset osittain identiteetti syistä mutta koska tajusin että muunsukupuolisuus ei sittenkään ole se mun juttu niin haluan idenfitoitua takaisin tytöksi
Poikienkin vaatteita silti kuitenkin käytän silloin tällöin mutta varmaan silti enemmän tyttöjen
En vielä tiedä milloin alan kasvattaa hiuksia en tiedä pituudesta muuta kuin ehkä alustavasti persuksiin asti tai vähän yli olkapäiden eli jotkut puolipitkät ja ehkä joku väri jossain kohtaa