Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään 28.11.25 on Älä osta mitään -päivä

Vierailija
28.11.2025 |

Ei siis Black Friday ostoksia. Maanantaina 1.12. on Cyber Monday. Silloin voi siis voi jo ostaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kybermaanantain kehittäjäksi on mainittu Ellen Davis vuonna 2005, joka huomasi, että verkkokauppojen myynti nousi kiitospäivän jälkeen ihmisten palattua töihin, jossa oli kotia parempi nettiyhteys." Wikipedia

Tuolloin 2005 oli kyllä jo kodeissakin päästy eroon 56 kbit/s modemiyhteyksistä, mutta adsl-yhteydetkin olivat hitaampia kuin työpaikan netti.

Vierailija
22/28 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAHHAH! OSTAN KAIKEN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän älä osta mitään -vuotta. Nyt voi sitten ostaa hyvällä alella, jos on jotain tarpeita. Sänkyyn pitäisi ostaa petari, vanha on 11v. Tarvitsen myös talvikengät. Niitä ei ole ollenkaan. 

Talvikengät ovat täysin turha menoerä itse olen viimeiset 40 vuotta mennyt kesä talvet tennareilla. 

Siinäpähän tilaat reumaa ittelles 

Vierailija
24/28 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on palkkapäivä. Jotain laskuja meni tililtä mutta muuten ei ole edes tilaisuutta käyttää rahaa: ensin töissä ja sitten työpaikan pikkujoulut.

Vierailija
25/28 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään -kampanjassa on mukana myös teattereita ja museoita. Ei tarvitse ostaa pääsylippua, vaan pääsee ilmaiseksi. Miksi kaupat eivät toimi samalla lailla yhtenä päivänä vuodessa? Jakaisivat tavaraa ilmaiseksi, niin ei tarvitsisi ostaa mitään.

Vierailija
26/28 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun aiva pakko maitoa mennä kylläkin ostamaan kun ei ole omaa lehmää jota voisin lypsää. Se minulle anteeksi suotakoon. 

Ei pidä paikkaansa. Pärjäät päivän ilman maitoa.

Vierailija
27/28 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItä sinun on pakko ostaa koko ajan?

no elä sinä mummo vaan sitä kituuttavaa elämää,minä kyllä ostan silloin kun on halpaa

Halvalla ostaminen on kituuttamista.

Vierailija
28/28 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään Black Fridaystä. Ruokakaupassa käyn. Maailma hukkuu paskaan ja ihmiset sen paskan myötä!

Nyyh pakotetaan ksikki olemaan ostamatta! Ihmiset läskistyu, kun ostaa herkkuja. Lisää läskiä hankitaan ravintoloista, kun voi nauttia vaan puhtaista raaka-aineista kotona. 

Kosmetiikka on vain ulkonäkö keskeisten hömpötystä. Saunapuhtaana ja suihkunraikkaana on ihminen kauneimmillaan. 

Vaatteita  ja kenkiä ei tarvitse olla sata kappaletta. Yhdet hyvälaatuiset kutakin riittää.

Periaatteessa ihminen tarvitsee vain todella vähän. 

Pyörön voi ostaa  ja ajella ympäriinsä hymyssä suin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän