Nyt se taisi tapahtua minullekin, vaihdevuodet vei mielenkiinnon seksiin. Auttaako tähän hormonihoito?
Aiemmin olen syttynyt, AINA, jos mies alkaa koskettelemaan. Vaikka en edes olisi ollut lähtökohtaisesti kiinnostunut jossakin tilanteessa. Ja useimmiten olen lämmennyt aivan hetkessä.
Nyt, kosketus tuntuu pelkästään neutraalilta tai pitkään jatkuessaan jopa ärsyttävältä. En enää kiihotu. Ja mies on todella taitava ja huomaavainen rakastaja, siitä ei taatusti ole kiinni. Parisuhteessa muuten asiat mallillaan, ja seksi on ollut iso osa elämää ja hyvin antoisaa.
Esim jos mies nuolee ja sormettaa. Tämä on aina ollut takuuvarma tapa nauttia ja orgasmi on tullut todella nopeaa. Nyt, en tunne mitään.
Auttaako tähän hormonikorvaushoito? Limakalvojen kuivuutta jonkin verran, mutta siihen liukkari ollut käytössä. Haluan haluta, mutta en vain halua. Olen todella surullinen. Kokemuksia, vinkkejä?
Kommentit (32)
Vauvassa selviää monia muitakin aiemmin piilossa olleita totuuksia :)
Vierailija kirjoitti:
Auttaa. Vaimoni sai hormonikorvaushoitoa jo alle 40v. Tuli heti pieni tauko kun tuli raskaaksi ja sai iltatähden, vaikka piti olla mahdotonta. No sen jälkeen jatkoi tyytyväisenä ja söi 62v asti. Sillä seurauksella, että terveys ja vointi olivat hyvät, samoin seksihalut. Hänellä ei ole siten ollut haluuttomuutta joko aikana 18-62v ja joka viikko halunnut seksiä. Korvaushoidon jäljeen meni vähän aikaa kipuillessa, mutta estrogeenipuikot paikallishoitona pitäneet pillun kosteana ja kunnossa, samoin on säilyneet halut ja orgasmien tarve ainakin tänne 67v asti.
Hän on käynyt aina säännöllisesti gynellä ja nyt myös pillufyssarilla fysikaalisessa jumpassa. Halunnut haluta aina seksiä ja siitä, ongelmineen ollaan keskusteltu aina nuoresta lähtien. Kannattaa pitää itsestään ja pillustaan huolta, niin terveyskin säilyy parempana. Samoin säilyy myös mies ja parisuhde.
Voihan maknelipillu ja tuhannet orgasmit. Paitsi viime vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halujen loppumiseen riittää, kun mieheltä saa vain ja aina vain, huonoa seksiä, jonka tarkoituksena on vain miehen tyydytys.
Nainen on myös itse vastuussa siitä, minkälausta seksiä saa ja millaista haluaa ja mihin suostuu. Mikä teitä vaivaa, ettette osaa avata suutanne? Oma vaimoni on nuoresta lähtien asettanut omat vaatimuksensa ja toiveensa miten on halunnut seksiä milloinkin. Itsestään selvää, että harrastettu vain niitä asioita joista molemmat tykätty ja saatu tyydytyksemme. Hän sälytti orgasmivastuunsa mulle jo seurusteluaikana, vie sinä minä vikisen. Tietysti otin kohteliaisuutena ja haasteena. Jos olisin ollut itsekäs olisi parisuhde kaatunut siihen. Siinä miehelle vaihtoehdot, joko tai, ja ihan aiheelliset. Miehenkin tehtävä on tyydyttää nainen.
Onko vaimosi pillu kuiva vai märkä? Alfan vaimolla kiimalimat valuu reisiä pitkin ja marjanpoimijalla märkää on vain kusella käydessä.
Mikä on pillufyssari ja mitä siellä tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa? Ei missään, mutta asiaa kutsutaan kokemukseksi, elämän kokemukseksi.
No millä tavalla tarkalleen ottaen tuo sun homofilia liittyy ap:n aloitukseen tai muuhun mitä tässä ketjussa on sanottu?
Liittyy siihen, kuten olen kertonut aiemmin. Halujen loppumiseen ei välttämättä liity naisen vaihdevuodet. Puolison homous riittää.
Mutta kun se puoliso on aktiivinen hetero!! Mistä kaivat sen homon tähän? Tietysti jos itse olet joku säälittävä kaappihomo, niin ymmärrän miksi olet niin agressiivinen!
Vierailija kirjoitti:
Sen minäkin haluaisin tietää! Samoin kun sen mistä lääkäristä saa eturauhashierontaa, tai ainakin lähetteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa? Ei missään, mutta asiaa kutsutaan kokemukseksi, elämän kokemukseksi.
No millä tavalla tarkalleen ottaen tuo sun homofilia liittyy ap:n aloitukseen tai muuhun mitä tässä ketjussa on sanottu?
Liittyy siihen, kuten olen kertonut aiemmin. Halujen loppumiseen ei välttämättä liity naisen vaihdevuodet. Puolison homous riittää.
Tuttu tarina. Ystävättärelläni loppui kiinnostus seksiin miehensä kanssa 47-vuotiaana, kun puolison homous paljastui. Ei siinä vagisanit silloin auta.
Vierailija kirjoitti:
Lantionpohjan fysioterapeutti. Auttaa lantionpohjan toimintahäiriöissä, kuten ylijännityksessä, tunnottomuudessa ja erilaisissa kiputiloissa. Lantionpohjan toimintahäiriö voi tulla myös miehelle. Lantionpohjan toimintahäiriöt ovat melko yleisiä, esim.virtsankarkailun taustalla voi olla ylijännitys, jolloin jännittyneet lihakset eivät toimi optimaalisesti silloin kun niiden pitäisi toimia, vaan ovat krampissa koko ajan. Jännittyneissä lihaksissa ei myöskään ole tuntoa, eikä seksi tunnu välttämättä miltään, kiiihottuminen ja orgasmi voivat olla jopa kivuliaita. Lantionpohjan lihastonus vaikuttaa myös palleaan, ja sitä kautta hengitykseen ja hermoston toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tarina. Ystävättärelläni loppui kiinnostus seksiin miehensä kanssa 47-vuotiaana, kun puolison homous paljastui. Ei siinä vagisanit silloin auta.
Muuten tuttu tarina, mutta sattui omalle kohdalleni kahdenkymmenen vuoden suhteen jälkeen. Asian paljastuttua, ohjeistin häntä häipymään, keräämään kamppeensa ja jättämään avaimet eteisen pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantionpohjan fysioterapeutti. Auttaa lantionpohjan toimintahäiriöissä, kuten ylijännityksessä, tunnottomuudessa ja erilaisissa kiputiloissa. Lantionpohjan toimintahäiriö voi tulla myös miehelle. Lantionpohjan toimintahäiriöt ovat melko yleisiä, esim.virtsankarkailun taustalla voi olla ylijännitys, jolloin jännittyneet lihakset eivät toimi optimaalisesti silloin kun niiden pitäisi toimia, vaan ovat krampissa koko ajan. Jännittyneissä lihaksissa ei myöskään ole tuntoa, eikä seksi tunnu välttämättä miltään, kiiihottuminen ja orgasmi voivat olla jopa kivuliaita. Lantionpohjan lihastonus vaikuttaa myös palleaan, ja sitä kautta hengitykseen ja hermoston toimintaan.
Näin juuri. Lihaksien saaminen tasapainoon ja jännityksen poisto helpottaa huomattavasti naisen orgasmien saantia, sekä emättimen toimintaa kaikilla tavoilla. Mieskin huomaa tuon jo sormettaessa ja pillua nuollessa, saati yhdynnässä.
Sitä miehenä miettinyt, että kuinka monta erektio-ongelmaa johtuu oikeasti huonosta lihastasapainosta ja lantionpohjan jännityksistä. Jos kerran vaikutukset emättimen toimimtaan on noin suuria luulisi sen pätevän miehiinkin. Taitaa tämä hoitomuoto olla mieten kohdalla ihan lapsenkengissä. Lykätään vain pillereitä ilman todellista hoitoa.
Hormonihoito ei auta, sillä blokataan estrogeeni kokonaan. Hormonikorvaushoito auttaa.
Muiden muassa