Poikkikselle tuli tieto että hänen pitäisi käydä verikokeessa vielä tänään iltapäivällä
Eikä se liity hänen työterveyshoitoon. Voiko neuvola tai lastensuojelu pakottaa ihan miehetkin johonkin testeihin?
Kommentit (86)
No kun sulla on todettu HIV niin tietenkin kumppani pitää myös testata
Höpö höpö, mitä varten ja mikä ihmeen instanssi muka pakottaa verikokeeseen?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole HIV-tartuntaa. Vielä ei ole selvää kuka käski. Poikkis tallensi puhelun ja siellä soittaa vain "hoitaja terveysasemalta".
Mistä tiedät, ettei liity työterveyteen? Eikö "poikkiksesi" muka tiedä, mihin liittyy? En usko (enkä uskoisi häntä, jos väittää niin).
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei liity työterveyteen? Eikö "poikkiksesi" muka tiedä, mihin liittyy? En usko (enkä uskoisi häntä, jos väittää niin).
Koska työterveys on yksityisellä ja tämä soitto tuli kaupungin terveysasemalta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siitä, että työterveyden piiriin kuuluakseen pitäis olla se työpaikka.
Itselleni tuli ensimmäisenä mieleen, että hänellä epäillään/ollaan jo todettu jokin vakava ja kiireellisiä toimenpiteitä vaativa sairaus? Tällaisestako ei siis voi olla kyse? Lastensuojelu tottakai voi ja sen pitääkin testata isää ihan kuten äitiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole HIV-tartuntaa. Vielä ei ole selvää kuka käski. Poikkis tallensi puhelun ja siellä soittaa vain "hoitaja terveysasemalta".
Jos ne ei kertoneet sitä sulle vielä? Kaikki raskaana olevat testataan ja jos tulee + niin kumppani kutsutaan myös.
Siellä on seulat. Kolme litraa mustikkakeittoa napaan nyt.
Joku ap:lle vieras henkilö ilmoittanut ap:n poikkiksen yhdeksi mahdollisista tartunnan saaneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitonta tollanen puheluiden tallentaminen, siitä syystä soittaa kohta myös poliisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin liittyy sun neuvola-asiakkuuteen.
Mulla on salasuhde yhteen nuoreen kolliin, yleensä hän imee mut autossa. Hän on tallentanut minut puhelimeensa nimellä "työterveyshoitaja" ettei tyttis tajuais, vaikka oikealta ammatiltani olen osastopäällikkö.
Onhan minun roolini toki hoitajamainen, annan injektion pojalle oraalisesti 🤺
T. Seikkailevat perheensä 48
Vierailija kirjoitti:
Se on huumetesti.
Silloin olisi virtsakoe. No ehkä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, mitä varten ja mikä ihmeen instanssi muka pakottaa verikokeeseen?
Tartuntatautilaki. Hiv, kuppa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Laitonta tollanen puheluiden tallentaminen, siitä syystä soittaa kohta myös poliisi!
Eikä ole laitonta. Sitähän tekee poliisi itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Silloin liittyy sun neuvola-asiakkuuteen.
Niin arvelenkin. Mutta voiko lastensuojelu teettää noita testejä niin vapaasti?
Kuka käski ja miksi?