Koska te yli 70-vuotiaat olette tähän aikaan kaikki täällä palstalla, niin sovitaanko että jätätte ne villasukat tänä jouluna antamatta?
Kommentit (91)
Milloin te nuoret olette tästä asiasta äänestäneet?
5/5
Parempi tulla vaikka tyhjin käsin.
Villasukat on ihanat! Olisipa minulla mummo tai tuttu, joka kutoisi villasukkia.
Vierailija kirjoitti:
Näetkö muka nuoria villasukat jalassa joka paikassa???
Vierailija kirjoitti:
Villasukat on ihanat! Olisipa minulla mummo tai tuttu, joka kutoisi villasukkia.
Ok, täti.
Kyllä käsin kudotut villasukat on parasta. Kiitos saa tuoda!
Vierailija kirjoitti:
Ja koska teidän ikäisillä ei ole enää oikein järkeä niin toistetaan se nyt tässäkin: nuoret haluavat kovia paketteja.
Saat sitten tiiliskiven lahjaksi, sanotaan sitä vaikka tee se itse talopaketin osaksi.
Minkälainen elämästä vieraantunut city-tampio muuten ei tarvitse villasukkia?
Sano ap suoraan niille sukulaisillesi ettet halua sukkia koska kyllä monelle villasukat ovat toivottu lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö muka nuoria villasukat jalassa joka paikassa???
Ei niitä ole tarkoitus käyttää joka paikassa vaan siellä missä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.temu.com/ul/kuiper/un9.html?subj=goods-un&_bg_fs=1&_p_jump_…
AP ei ole ymmärtänyt mitä hyggeily on. No kun tulee vanhemmaksi ja viisastuu niin ehkä sitten?
No osta itse itsellesi mitä haluat ja tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käsin kudotut villasukat on parasta. Kiitos saa tuoda!
Ok, täti.
Tunnen aika monta eri-ikäistä ihmistä, jotka pitävät villasukkia ja jopa pyytävät niitä. Olen tehnyt seitsemät ja antanutkin niistä jo kolmet, vaikka jouluun on aikaa.
Ehken kuulu kohderyhmääsi, kun olen vasta kuusikymmentä, mutta vastaanpa silti.
Ehdottomasti kyllä villasukille.
Joten kannattaa itse kertoa suoraan heille joilta lahjoja saat ettet tarvitse villasukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koska teidän ikäisillä ei ole enää oikein järkeä niin toistetaan se nyt tässäkin: nuoret haluavat kovia paketteja.
Saat sitten tiiliskiven lahjaksi, sanotaan sitä vaikka tee se itse talopaketin osaksi.
Minkälainen elämästä vieraantunut city-tampio muuten ei tarvitse villasukkia?
Esimerkiksi nykyaikaisessa keskuslämmitetyssä talossa kaupungissa asuva normaali nuori ihminen.
Tiesikö aloittaja, että hyggeily on trendikästä? Villasukat, villapaidat ja kaikenlainen mukavuus kuuluu teemaan. Itse haluaisin saada lahjaksi villasukkia, koska ne on vaan talvella ihan parhautta kotona, reissussa ja mökillä.
Keväällä oli pakko heittää jo pois pariin kertaan parsitut sukat, nyt enää jäljellä yhdet. Kohta uhkaa villasukkahätätila, varmaan joudun joulumyyjäisistä ostamaan varalta uusia.