Enkelin leipä ry avustushuijaus?
Tuli Facebookissa vastaan, kuulostaa paljon samantyylisiltä jutuilta kuin Apuna Ry joka oli täysi kusetus. Ryhmässä jaetuissa screenshoteissa jatkuu samantyyppinen meno, tullut konkurssi vuosia sitten, ollaan ulosotossa ja lapsikin syntymässä ja sossu ei anna mitään. Ja sitten pyydetään perheen teinille lahjakorttia Prismaan että saa ostaa mieleisiään asioita. Ai niin ja tottakai jonkun vaatteet myös viety.
Mistä näitä riittää ja kuka noihin enää uskoo? Se on fakta että paljon ihmisiä joilla elämä tiukilla mutta silloin ei pyydellä mansikkakakkuja (kuten yhdessä "screenshotissa". Projektin vetäjä myös uhoaa kytkevänsä sähköt kaikille joilta se viedään alta ja joku joulu jaettu "sadoittain kinkkuja"...
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mites vegaanit?
Mitä niistä? Tarvitsetko ruoka-apua vai?
Vierailija kirjoitti:
#naiset
#miehet
Tein itse ainakin rikos ilmoituksen kyseisen tyypin toiminnasta.
Kaikki rahankeräykset ovat huijausta.
Mikä tästä tekee huijausta? Eikö voi auttaa muita pyyteettömästi...??
Nuo huijarit pitäisi jahdata joukolla torille ja r******ta vessaharjoilla yleisesti kunnes oppivat.
Vittuako edes luet noita.naapurin ukko kirjoitteli aikoinaan blondi venakolle ja viikon päästä jo oli mummo kuollut isä joutuu linnaan ja Lada leimaamatta eli rahaa kinuski ilman suihinottoakaan
Mitä oon sivusta seurannut netin sivuja nii olen ymmärtänyt, että ihan hyväntekijä tämä nainen.
Hyväntekijä tuo nainen näyttää olevan. Ihmettelen vaan hänen huulipunaansa
Tämä on entinen Enkelin Apu. Kauhea muija soittamaan suutaan. Maalittaa kaikki muut järjestöt. Kehuu itsensä maasta taivaaseen. En auttaisi hänen kauttaan.
Noista tulee niin kevyitä tuomioita, että houkuttelee tekemään vaikka ei tulisi kovin isoja summia.
Vierailija kirjoitti:
Noista tulee niin kevyitä tuomioita, että houkuttelee tekemään vaikka ei tulisi kovin isoja summia.
Omiin liiveihinkö pistää massia vai? Ei kai...
Touhuuko ne edelleen Claudion kanssa? Vai onko Claudio yleensä vapaalla jalalla?
Tuo huijauksen nimi on kyllä harvinaisen läpinäkyvä :D
Apina ry leipäpuu
Lahjoita puucee afrikkaan
Noi on kaikki huijauksia.