Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille?

Vierailija
24.11.2025 |

Miksi kyseenalaistatte aina joka ikisen miehen joka teitä lähestyy? Vähän sellainen niinkuin incelin vikinä siitä että miehillä ei ole koskaan mielessä muu kuin seksi ja miehille ei voi koskaan puhua mitään ku ymmärretään väärin? Itsevarmana miehenä joudun joka kerta todistamaan toisin ja joka kerta nainen on "ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan, sulle voi sanoa ihan mitä vaan ja olet siinä mukana aina". Ei mun tarvitse koskaan kyseenalaistaa yhtäkään naista, lähtökohtaisesti ovat huipputyyppejä, eikä aliarvioida itseäni, pärjään naisen ku naisen seurassa ja tykätään kovasti. Mutta miksi naiset tekevät itsestään inceli valittajia? M40

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska netissä kerrottiin että mies lähestyy naista vain jos haluaa sexiä.  Ja että miehet eivät halua olla naisten kavereita. Ja mä olen parisuhteessa jo.

Vierailija
2/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole todennut tuollaista oikeassa elämässä. Kaveriporukassa on aina ollut miehiä ja naisia, sitten päälle kaikki tapailu- ja seurustelujutut. Ihan normaalisti ihmiset kohtaavat toisiaan ihmisinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähtökohtaisesti huipputyyppejä" ja "inceli valittaja" ei oikein sovi samaan kappaleeseen.

Mutta joo, kyllähän siinä takaraivossa on aina se, että "millähän tavalla tuokin mies yrittää minua hyväksikäyttöä", vaikka normaalisti uusille tuttavuuksille juttelenkin. Tämä varovaisuus ei silti ole pelkästään miehille, naisista ajattelen vähän samalla tavalla. Sitten kun ollaan tunnettu jo jonkin aikaa eikä merkkejä k.sipäisyydestä löydy, niin rentoudun.

Nuorempana olin vähän liiankin sinisilmäinen ja uskoin kaikista hyvää. Elämä opetti sitten.

Vierailija
4/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyseenalaistan vain sellaiset miehet, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä.

N28

Vierailija
5/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikossa on kysymysmerkki?

Epäileekö se itseään?

Vierailija
6/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuu kokemuksiin valitettavasti.