Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin selata ig:ssä koti- ja sisustussisältöjä, sen sijaan tulee persekuvia

Vierailija
24.11.2025 |

Jos avaan etsi-välilehdestä esimerkiksi hirsitaloon liittyvän kuvan niin kaikki sitä seuraavat ovat alusvaatekuvia. Ja sama toistuu. Mitä tälle voi tehdä? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun omista käyttötavoista tuo johtuu. Lakkaa katsomasta perseitä niin ne aikanaan loppuu.

Vierailija
2/10 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan johtuu tasan omasta katseluhistoriastasi. Avaa uusi Instagram-tili ja lähde puhtaalta pöydältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisin sisällöntuottaja on joku tyrkky nainen, joten ei ihme, että perse ja tissikuvia näkyy, kun naiset niitä sinne nettiin tyrkyttävät

Vierailija
4/10 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun omista käyttötavoista tuo johtuu. Lakkaa katsomasta perseitä niin ne aikanaan loppuu.

No nimenomaan kun ei lopu. Seuraan kavereitani ja sukulaisiani, kellään ei ole persekuvia. Yhdestäkään en ole koskaan tykännyt. 

Vierailija
5/10 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas outoa. Haetko kuvia sanahaulla? Itse harrastan puutarhanhoitoa, ja kun etsin tilejä niin kirjoitan esim vain garden, niin saan tuhottomasti puutarhakuvia, enkä lainkaan mainitsemiasi kuvia. Oletko kokeillut esim winterhome, homeAesthetic, hometransformation hakusanoilla? 

Vierailija
6/10 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan johtuu tasan omasta katseluhistoriastasi. Avaa uusi Instagram-tili ja lähde puhtaalta pöydältä.

En viitsisi kun tilillä on kymmenen vuoden edestä kuvia. :-( Ja varmaan sama ongelma se sillä toisellakin tilillä olisi, kun tälläkään en ole koskaan mitään persesisältöä kuluttanut 

Vierailija
7/10 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just toisinpäin,, aina tulee jotaki ohjeita  leipomiseen ,suihkukaappeihin yms.

Vierailija
8/10 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset pitävät miesten ihailusta ja halusta.

Vierailija
9/10 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule mitän persekuvia instassa ikinä. Ainoastaan vanhojen talojen remontteja, hevosjuttuja, tiedejuttuja, yhdysvaltojen politiikkaa, menetykseen ja suruun liittyviä postauksia. Tuollaisia tilejä seuraan, ja vastaavia se myös ehdottaa.

Yleensä ymmärrän aika hyvin, miksi näen mitäkin sisältöä, mutta pari vuotta sitten oli kummallinen vaihe, kun youtube alkoi jostain syystä tyrkyttää minulle pelkästään Taylor Swiftiä ja balettivideoita. En ole koskaan ollut kiinnostunut kummastakaan.

Vierailija
10/10 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole itse katsellut näitä ei toivottuja herutuskuvia, niin oletko varma ettei kukaan muu pääse puhelimellesi? Perheen teini esim tai jopa puoliso? Voisin kuvitella että just teini voisi selailla vanhempansa puhelimessa instaa, jottei omaan puhelimeen just tule tuota ongelmaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme