Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro ergonominen suihinottoasento

Vierailija
24.11.2025 |

Haluaisin antaa miehelleni suuseksiä, mutta minulla on ongelmana oma väsyminen ja kolotukset. En jaksa kauan, kun alkaa niskaan ja leukoihin käydä. Muutenkin on vaikea löytää hyvä asento missä minun on hyvä olla, jos haluan että mies saa olla rennosti.

Esim. jos istun pikku jakkaralla ja mies seisoo edessäni, niin siinä en väsy ja jaksan (niska suorana), mutta silloin mies ei pysty olee niin rennosti. Sit jos taas mies on esim. selällään rennosti, niin itsellä on jotenkin tosi hankala olla kumartuneena tms siinä haarojen välissä ja ns. mun työn laatu kärsii, enkä vain kolotuksilta pysty niin kauan kuin mies ehkä haluaisi. Siitä tulee tosi epäonnistunu ja riittämätön olo.

Mikä asento ois molemmille hyvä? Missä toisella ei kolota paikkoja ja toinen sais rentona nauttia?

Ollaan vähän kokeiltu eri juttuja, mutta huomaan että itellä on vähän kiinnostus lopahtanu koko suujuttuihin, kun mulla on niin hankala olla. Vaikka se ite homma mua kyllä kiinnostaa edelleen ja nautin siitä, jos vaan ois hyvä olla. Ihana nähä toisen nauttivan ja samalla kastun itekkin. ;)

Koen olevani suht taitava, että mies on kyllä kehunut minua ja olen monta kertaa saanut hänet ihanasti nauttimaan. Silti tää ongelma aiheuttaa mulle tosi paljon epävarmuutta kun ei aina onnistu niin hyvin ku haluais.

Ollaan tästä puhuttu ja mies tietää mun fiilikset, eikä häntä haittaa että hän joutuu joskus seisomaan, mutta huomaan hänestä että hän nauttii jotenkin voimakkaammin kun hän saa olla rennosti. Hän ei ole koskaan moittinut minua mistään ja on aina tosi ilonen ja kannustava mistä vain mitä teen. Mutta huomaan, että mua itteä harmittaa kun haluaisin antaa hänelle vain parasta nautintoa, samalla tavalla kun hän antaa minulle. Koen että hänen on helpompi tehä alakerran temppuja minulle, kuin minun hänelle.

Mutta joka tapauksessa, saa antaa vinkkejä hyviin ergonomisiin, mutta saajalle rentoihin asentoihin, kiitos! :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istumaan sohvalle ja sinä polvilleen maahan eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi