Mulla on tavallaan kaksi miestä
Olen luuseri pettäjä en edes mikään kaunis ja ikääkin on yli 40v ja kaksi miestä jumaloi mua. Toisen kanssa olen ollut yli 10v ja tämä toinen vaan tuli eläämme hiljattain. Saa haukkua ja saa antaa myös neuvoja. Rakastan molempia omalla tavallaan.
Kommentit (27)
Olen aina ollut sitä mieltä, että naisella pitää olla 2 - 4 miestä, silloin on elämä miellyttävää. Täytyy myöntää, että kun tapailin neljää miestä muutaman kuukauden ajanjaksolla, oli melko kiireistä ja piti lopettaa moinen
Töissäkin piti käydä ja hoitaa muutenkin elämän käytännöt. Mutta yksi vakkarisuhde ja toinen ns. "rattopoika" on hyvä ratkaisu.
Itse en leviäisi miehen edessä, saati kahden.
Rakkaus on yliarvostettua. Naiset on vain pakotettu yksiavioisuuteen. Nyt naisilla samat mahkut kuin miehillä, anna palaa kun voit.
Mieheni on ensirakkauteni.Uskin edelleen ikuiseen rakkauteen ,olkoon miten naiivia tahansa!
Onhan se ihanaa, jos on yksi rakas ja haluttavin ihminen elämässä, mutta kun sitä ei kaikille suoda. Minä ainakin jotenkin läheisyyden- ja seksinkaipuuni haluan tyydyttää. Eläimet eivät auta läheisyydenkaipuuseeni, eikä siihen toiseenkaan pätkääkään. Hyi.
Aloittaja tuntuu olevan aika yksinkertainen ihminen.
Kun kerran ole hyvän miehen saanut pidän kiinni kaksin käsin!🤗