Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tavallaan kaksi miestä

Vierailija
23.11.2025 |

Olen luuseri pettäjä en edes mikään kaunis ja ikääkin on yli 40v ja kaksi miestä jumaloi mua. Toisen kanssa olen ollut yli 10v ja tämä toinen vaan tuli eläämme hiljattain. Saa haukkua ja saa antaa myös neuvoja. Rakastan molempia omalla tavallaan. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran ole hyvän miehen saanut pidän kiinni kaksin käsin!🤗

Vierailija
22/27 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä, että naisella pitää olla 2 - 4 miestä, silloin on elämä miellyttävää. Täytyy myöntää, että kun tapailin neljää miestä muutaman kuukauden ajanjaksolla, oli melko kiireistä ja piti lopettaa moinen

Töissäkin piti käydä ja hoitaa muutenkin  elämän käytännöt. Mutta yksi vakkarisuhde ja toinen ns. "rattopoika" on hyvä ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en leviäisi miehen edessä, saati kahden.

Vierailija
24/27 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on yliarvostettua. Naiset on vain pakotettu yksiavioisuuteen. Nyt naisilla samat mahkut kuin miehillä, anna palaa kun voit.

Vierailija
25/27 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ensirakkauteni.Uskin edelleen ikuiseen rakkauteen ,olkoon miten naiivia tahansa!

Vierailija
26/27 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihanaa, jos on yksi rakas ja haluttavin ihminen elämässä, mutta kun sitä ei kaikille suoda. Minä ainakin jotenkin läheisyyden- ja seksinkaipuuni haluan tyydyttää. Eläimet eivät auta läheisyydenkaipuuseeni, eikä siihen toiseenkaan pätkääkään. Hyi. 

Vierailija
27/27 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tuntuu olevan aika yksinkertainen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi