Hei läski, mitä ahmit nyt ?
Kommentit (6)
En mitään. Odotan, että uni tulee kohta.
Söin kaksi ruisleipää juustolla ja tomaatilla pari tuntia sitten. Ei ole tarvetta syödä enää.
Jännä kun nää läskien ahminta-aloitukset aina poistetaan täältä 😀. Olisko läskivero nyt vihdosta viimein oikea siirto? Orpo Purraaa, halooo🙋🏽?
Omenoita, syön omenoita. Mitäs sinä syöt, tikkuniska?
Tovi sitten söin kanelipullan joita päivällä leivoin pakastimeen.
Nyt hammaspesulle ja aamulla reippaasti töihin.
Ap miksi kysyit tällaista, miksi sinua kiinnostaa mitä muut ihmiset syövät?
Vierailija kirjoitti:
Omenoita, syön omenoita. Mitäs sinä syöt, tikkuniska?
Jokainen on mielummin tikkuniska kuin kaikkien vihaama ja etoma, laiska läski.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli niin iso ongelma siinä ettei voinut tehdä terveellistä ateriaa vaan piti leipoa PULLA? Jotta leviää ja turpoaa vielä enemmän ruho?
Meidän salilla on läskejä, jotka käy polkemassa pyörää (vuosia käynyt) ja grammaakaan ei laihdu..jotain tekevät hyvin väärin :"D.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun nää läskien ahminta-aloitukset aina poistetaan täältä 😀. Olisko läskivero nyt vihdosta viimein oikea siirto? Orpo Purraaa, halooo🙋🏽?
Läskivero? Miksi? Olen koko aikuisikäni käynyt töissä ja maksanut veroni. Työsuhteeseeni kuuluu laadukas ja kattava työterveyshuolto yksityisellä lääkäriasemalla, jonka siis kustantaa työnantaja eikä näin ollen kuluta veronmaksajien rahoja. Kipeä olen viimeksi ollut 3-v sitten, kun työpaikalla kiersi joku vatsatauti. Olisin kiinnostunut lukemaan perustelusi läskiverosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskivero? Miksi? Olen koko aikuisikäni käynyt töissä ja maksanut veroni. Työsuhteeseeni kuuluu laadukas ja kattava työterveyshuolto yksityisellä lääkäriasemalla, jonka siis kustantaa työnantaja eikä näin ollen kuluta veronmaksajien rahoja. Kipeä olen viimeksi ollut 3-v sitten, kun työpaikalla kiersi joku vatsatauti. Olisin kiinnostunut lukemaan perustelusi läskiverosta.
Ylipaino usein johtaa muihin kroonisiiin sairauksiin eli ylipainoiset kuluttavat enemmän terveyspalveluita. Terveyspalvelut rahoitetaan verovaroin osittain, joten miksi normaalipainoisten pitäisi maksaa ylipainoisten itse aiheutetuista sairauksista senttiäkään (edes veropanoksensa muodossa),joten läskivero on perusteltua niille joilla paino menee yli normaalin indeksin huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli niin iso ongelma siinä ettei voinut tehdä terveellistä ateriaa vaan piti leipoa PULLA? Jotta leviää ja turpoaa vielä enemmän ruho?
Päivälliseksi valmistimme puolisoni kanssa lohikeittoa jota söimme ruisleivän ja kermajuuston kanssa. Ei meillä tässä mitään ongelmaa ole, miksi niin luulet?
Vierailija kirjoitti:
Meidän salilla on läskejä, jotka käy polkemassa pyörää (vuosia käynyt) ja grammaakaan ei laihdu..jotain tekevät hyvin väärin :"D.
No onko lihasta kertynyt?
Kyllä iso ongelma on valkoinen jauho ja sokeri länsimaisen ihmisen ruokavaliossa.
No vetäkää pullaa vaan, niin suolisto tukkeutuu lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa sen läskin alta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihas ei kasva vaan pyöräilemällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino usein johtaa muihin kroonisiiin sairauksiin eli ylipainoiset kuluttavat enemmän terveyspalveluita. Terveyspalvelut rahoitetaan verovaroin osittain, joten miksi normaalipainoisten pitäisi maksaa ylipainoisten itse aiheutetuista sairauksista senttiäkään (edes veropanoksensa muod
Luetun ymmärtäminen? YKSITYINEN työterveyshuolto. Harvoinpa olen sitä edes tarvinnut, kun ei mitään sairauksiakaan ole. Kerran vuodessa työterveystarkastus ja aina on veriarvot ja verenpaine yms. ollut kunnossa.
Kyllähän verovaroin kustannetaan esim. tupakoitsijoiden, alkoholistien, narkomaanien, bulimikoiden, anorektikoiden sekä muuten huonokuntoisten liikuntaa harrastamattomien ihmisten vaivoja.
sukletti konevehteja bandaa ja marapuuta