Mikään ei riitä suomalaiselle naiselle
Seuraan sivusta kavereideni parisuhteita ja meno on aivan karseaa. Suomalainen nainen on maailmanemstari vaatimisessa ja valittamisessa.
Mies tekee remonttia -> väärin tehty. Mies hoitaa lapset -> väärin puettu. Mies tuo kukkia -> "mitä sä olet tehnyt kun tuot kukkia?".
Tuntuu että suomalainen nainen rakastaa marttyyrin viittaa. Aina on kiire, aina väsyttää ja aina mies tekee liian vähän, vaikka Suomessa miehet osallistuvat kotitöihin enemmän kuin melkein missään muualla maailmassa.
Miksi olette niin tyytymättömiä? Tuo jatkuva negatiivisuus ja kireys tappaa kaiken romantiikan ja seksihalut miehiltä. Kuka jaksaa rakastaa naista, jonka naama on aina norsunv*tulla?
Kommentit (16)
Suomalaiset naiset ei ole naisia . Oikeat naiset löytyypi Aasian sademetsistä .
Näin se on. Nainen usein kyllästyy mieheen ja tällöin alkaa nalkutus.
Miksei ukko tee paremmin sitten? Ei minkään maalainen nainen ole tyytyväinen, jos jälki on huonoa.
Omalaatuisia tuttavia sinulla Ap. Mutta yleistäen: Moni suomalainen nainen vaatii peustellusti, loska antaa ja mahdollistaa myös monesti itse paljon.
Uskovainen mies
Miksi ne miehet ei lähde? En minä jaksaisi olla nalkuttavan tyypin kanssa, mutta näköjään noita se ei häiritse niin paljon, että ne lähtisi.
Minä olen kyllä ihan tyytyväinen elämääni, mutta minulla ei ole kädetöntä miestä niin mikäs tässä on ollessa.
Höpö höpö. Ei päde ainakaan meihin tai tuttavapariskuntiin. Kaikki ovat ihan tyytyväisiä. Se on kyllä totta, että miehet eivät kiinnitä huomiota samoihin asioihin kuin naiset eivätkä pidä samoja asioita tärkeinä.
Oletko sitä mieltä, että jos teet vaikka sata "suomalainen nainen" -avausta päivässä, jonain päivänä sulle tulee parempi olo ja elämä muuttuu mukavaksi?
Siinä on vahvaa parisuhde-kokemusasiantuntemusta: "Seuraan sivusta kavereideni parisuhteita" :D :D
Tekisivät sitten kunnolla niin ei tarvitsisi naisten olla huomauttamassa. Taitaa vaan olla niin että nykymiehet ovat uusavuttomia räpeltäjiä. Menee siinä vähemmästäkin hermot.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vahvaa parisuhde-kokemusasiantuntemusta: "Seuraan sivusta kavereideni parisuhteita" :D :D
Aloittaja on tainnut koko elämänsä seurata kaikkea sivusta.
Jänniä tuttavia sulla. Miksiköhän?
"vaikka Suomessa miehet osallistuvat kotitöihin enemmän kuin melkein missään muualla maailmassa."
Ja? Tuo ei siltikään ole yhtä paljon kuin mitä naiset joutuvat tekemään.
Vai että suomalaiset miehet osallistuvat kotitöihin enemmän kuin missään muualla maailmassa. Onko todisteita?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitä mieltä, että jos teet vaikka sata "suomalainen nainen" -avausta päivässä, jonain päivänä sulle tulee parempi olo ja elämä muuttuu mukavaksi?
Agenttinen tekoäly hoitaa noi hommat puolestani. Aamulla vaan laitan käyntiin.
Vaikea sanoa mitään sinun tuttavistasi.