Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt tällaista flunssaa liikkeellä? HUOLI!

Vierailija
23.11.2025 |

Ei ole kuumetta. Ainoa oire on jäätävä väsymys ja pää-/lihaskipu. Kurkku oli kuulema keskiviikkona ja torstaina vähän kutiava. 

Siis hain mun lapsen perjantaina kesken päivän koulusta kun enkun opettaja soitti, että nukahtelee tunnille. Kotona nukkui 12-18 kunnes herätin, että saisi yöllä unta. Mutta söi vähän ja nukahti uudelleen ja heräsi aamulla seiskan aikaan (se on kyllä ihme). Jaksoi olla eilen enemmän valveilla, mutta nukkui tunnin päikkärit. Eilen ja tänään on valittanut kovaa pääkipua ja että lihaksiin ja ihoon sattuu. 

Muut ei oo ainakaan toistaiseksi tullut isommin kipeäksi, mutta mulla on tullut kurkku karheaksi ja kuopuksella on hieman yskää. Todella outoa. Onko teillä ollut vastaavaa? Mitähän tautia tää sitten on?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona? 

Vierailija
2/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin ollut kun kerran on tarttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona

Vierailija
4/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona? 

Voihan toki olla sitäkin. Mulla vaan kaikki kauhuskenaariot pyörii päässä, kun muille ei ole tullut mitään... Toi väsymyskin oli niin voimakasta että ei ole ennen ollut. Nyt onneksi voi jo sen suhteen paremmin. Ap

Vierailija
5/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö juomista? Onnistuuko pään taivuttaminen leukaan? Onko iholla näkyvissä mitään muutoksia? Oletko antanut kuumetta alentavaa lääkettä?

Vierailija
6/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parina päivänä kurkku jäätävän kipeä, että nieleminen teki tosi kipeää. Appelsiinit ja kuuma juoma auttoivat ja tänään jo parempi. Vähän väsymystä, ei muita oireita.

Vierailija
7/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona? 

Voihan toki olla sitäkin. Mulla vaan kaikki kauhuskenaariot pyörii päässä, kun muille ei ole tullut mitään... Toi väsymyskin oli niin voimakasta että ei ole ennen ollut. Nyt onneksi voi jo sen suhteen paremmin. Ap

Mulla ei ollut koronassa muita oireita kuin ihan kamala väsymys ja lihaskipu. 

Vierailija
8/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin ollut kun kerran on tarttunut.

Mutta vain pieni kurkun karheus ja kuopuksel hyvin pieni yskä? No voihan se vielä pahentua. Toki toivon, että ei, mutta huolettaa tuo esikoisen voimakas mutta kuumeeton oireilu ja kun olen tällainen yliajattelija niin on levoton olo. Ap

Vierailija
9/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari viikkoa tosi väsynyt olo ja kylmä, otin päiväunia melkein joka päivä ja nukuin myös yöllä. Sitten kuumetta ja lihassärkyä pari päivää, kurkku lievästi kipeä ja aivastelua. Nyt kurkku kipeä, aivastelua ja nenä vuotaa vielä. Pitkäkestoisuus noissa esioireissa ja väsymyksen rankkuus oli vähän erilaista kuin yleensä

Vierailija
10/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona tuli ensimmäisenä mieleen. Mutta jos noin kauhea väsymys jatkuu, niin kannattaa varata lääkäriaikaa ja poissulkea ne pahimmat skenaariot.

Vierailija
11/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö juomista? Onnistuuko pään taivuttaminen leukaan? Onko iholla näkyvissä mitään muutoksia? Oletko antanut kuumetta alentavaa lääkettä?

On juonut onneksi hyvin. Kuumetta ei ole ollut ollenkaan, mutta pääkipuun olen antanut buranaa. Kyllä se kuulemma vähän auttaa, mutta sattuu silti vähän eli ei vie kokonaan kipua pois. Kokeiltiin ja saa taivutettua leuan rintaan. Ei oo mitään erikoista iholla. Ap

Vierailija
12/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona? 

Mulla ei ollut koronassa muita oireita kuin ihan kamala väsymys ja lihaskipu. 

Noni, voi kai tää sitten olla sitäkin. Toivotaan. Lapsella on pää eniten otsasta kipeä. Lääke lievittää, mutta ei vie kipua kokonaan pois. Ap

Vierailija
13/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että kannattaisiko kuitenkin kysyä tk:sta neuvoja huomenna. Ehkä ei kantsi luottaa vauvapalstan viesteihin..

Vierailija
14/14 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona tuli ensimmäisenä mieleen. Mutta jos noin kauhea väsymys jatkuu, niin kannattaa varata lääkäriaikaa ja poissulkea ne pahimmat skenaariot.

Joo, tottakai mennään lääkäriin, jos jatkuu. On edelleen tosi väsynyt. Makaa vaan sohvalla eikä jaksa muuta. Ei ees pelata tai olla puhelimella juurikaan :( Huomenna haluan ainakin labroissa käyttää ellei nyt selvästi ala tokenemaan. Onneksi kuitenkin juo ja syö. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän