Seksisuhde
Onko muilla kokemusta seksisuhteessa?
Miten toimi ja oliko sääntöjä?
Olin seksisuhteessa naisen kanssa joka sanoi olevansa vapaa mutta pani exän kanssa ja kaikki käytös sellaista että varattu. Onko seksisuhde kun kerran kuussa seksiä ja exä saa seksiä useammin.
Kertakaa kokemuksia ja mielipide tällaisesta "seksisuhteessa"
sovittiin ettei panna muita mutta hän tekee niin ja niinpä minäkin otin toisen panon ettei tarvi kuukautta ilman olla ja odottaa milloin vuoronumeroissa tulee minun vuoro
Kommentit (17)
Jos on seksisuhde niin silloin ei vahdita toisen panemisia! Sehän on pelkkää seksiä ilman tunteita.
Tautien ehkäisemiseksi on järkevää sopia, ettei ole muita kumppaneita ristiin rastiin. Mulla on liki 10 vuoden fwb-juttu saman naisen kanssa ja pari kertaa hän on todennut, että on tavannut miehen, jonka kanssa haluaa seksiä ja vakampaakin. Kumpikin suhde kariutui ja ollaan jatkettu niiden jälkeen. Nainen on kertonut, että meidän välisestä seksistä on vaikea luopua. Itsellä ollut noiden "taukojen" aikana muita seksisuhteita.
Seksisuhdetta ei ole olemassa. Suhde voi vaikuttaa miehen käsityksen tai havaintojen mukaan olevan seksisuhde, mutta nainen ei koskaan antaudu miehelle seksin itsensä takia, ilmaiseksi, nainen käyttää seksiä vain syöttinä tai korvauksena, joskus harvoin lahjana.
Jos naiset jakaisivat tavaraansa ilmaiseksi, niin ei olisi lainkaan ilokaunottaria.
Itsellä suhde varattuun naiseen. Tapaamme kun mahdollista, seksin merkeissä. Kerran viikossa/kuukaudessa ja kivaa on.
Mulla oli exän kanssa vuoden päivät seksisuhde. Kävimme toistemme luona kylässä silloin tällöin. Sovimme että jos tapaa jonkun toisen ja on paljaalla silloin lopetetaan. Eräällä kerralla ex rouva sitten kerttoi tavanneensa miehen , mutta sanoi olleensa kortsulla ja jos haluan niin saan tulla vielä sen kerran. Kun olin lauennut kolmesti ja exä ties monesti tuijottelimme kattoon. Silloin tiesin että se on siinä.
Sääntö oli että pitää kertoa jos on alkanut tapailemaan jotakuta tai jos harrastaa seksiä muidenkin kanssa että miten ehkäisy ja mitä juttuja sen perusteella haluan tai en halua tehdä ettei tule mitään hyppykuppaa. Toimi erinomaisesti kymmenisen vuotta. Mies joskus hormonihuuruissaan halusi enemmän elikkäs parisuhteen yhteenmuuttoa perheen tapaamista yms, mutta sekin sekoilu laantui ekojen vuosien jälkeen. Parasta, jopa ainoaa oikeasti hyvää seksiä mitä olen saanut 🐱
Loppui minun toimestani kun muutin kauas aiemmilta asuinsijoiltani. Jos samanlaista laatuseksiä olisi tarjolla niin uusi seksisuhde olisi toivelistalla heti.
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhdetta ei ole olemassa. Suhde voi vaikuttaa miehen käsityksen tai havaintojen mukaan olevan seksisuhde, mutta nainen ei koskaan antaudu miehelle seksin itsensä takia, ilmaiseksi, nainen käyttää seksiä vain syöttinä tai korvauksena, joskus harvoin lahjana.
Jos naiset jakaisivat tavaraansa ilmaiseksi, niin ei olisi lainkaan ilokaunottaria.
Sä olet niin väsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä selität. Kyllä voi olla vain seksisuhde. Ilman lahjuksia. Mä näen yhtä pariskuntaa seksin merkeissä. Sitten kahta miestä jotka on kaveruksia. Joskus pannaan kaikki kimpassa eri kokoonpanoissa. Yhtä kaikki se on vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sääntö oli että pitää kertoa jos on alkanut tapailemaan jotakuta tai jos harrastaa seksiä muidenkin kanssa että miten ehkäisy ja mitä juttuja sen perusteella haluan tai en halua tehdä ettei tule mitään hyppykuppaa. Toimi erinomaisesti kymmenisen vuotta. Mies joskus hormonihuuruissaan halusi enemmän elikkäs parisuhteen yhteenmuuttoa perheen tapaamista yms, mutta sekin sekoilu laantui ekojen vuosien jälkeen. Parasta, jopa ainoaa oikeasti hyvää seksiä mitä olen saanut 🐱
Loppui minun toimestani kun muutin kauas aiemmilta asuinsijoiltani. Jos samanlaista laatuseksiä olisi tarjolla niin uusi seksisuhde olisi toivelistalla heti.
Tuo on ɬemakkojen valhepropagandaa. Todellisuudessa naiset eivät ole hyperseksuaaleja yksinäisiä naarassusia, vaan haluavat miehen jonka "uskollisuutta" pääse vahtaamaan, lapsia jotta vauvakuume ja äidinvaisto tyydytty sekä korkeaa elintasoa.
Mulla ollut seksisuhde saman naisen kanssa sen kymmenisen vuotta. Hyvin on toiminut ja hyvää seksiä useasti viikossa.
Ollaan päädytty jopa tekemään kolme skidiä ja otettu yhteistä lainaa, joten saatetaan välillä muhinoinnin lisäksi tehdä jotain muutakin...
'Seksisuhdetta ei ole olemassa. Suhde voi vaikuttaa miehen käsityksen tai havaintojen mukaan olevan seksisuhde, mutta nainen ei koskaan antaudu miehelle seksin itsensä takia, ilmaiseksi, nainen käyttää seksiä vain syöttinä tai korvauksena, joskus harvoin lahjana.'
'Jos naiset jakaisivat tavaraansa ilmaiseksi, niin ei olisi lainkaan ilokaunottaria.'
Ilolintu-termi on yleinen, neutraali sana; olen käyttänyt alan ammattinaisista, mutta tähän lihatiskiketjuun en sanonut juuta enkä jaata.
Että pitäkääpä hedonistiset lihakasat tunkkinne..
😀
Liha on heikko,
mutta ei mestarin.
Alakertaani muut 5 vuotta sitten 4 kymppinen naisopettaja. Aloimme keskustelemaan talomme pihalla niitä näitä ja hän oli oikeen mukava. Hän pyyti sitten minua ripustamaan tauluja kun hänellä ei ollut iskuporakonetta. Syksyllä sitten vaihdoin hänen autoon renkaat ja olen auttellut kaikissa pikku jutuissa. Siiten hän pyyti syömään yksi lauantai, söimme ja nautimme viiniä ja keskustelimme niitä näitä. Yhtäkkiä hän istui syliini ja sanoi kun hän on niin yksinäinen. Sitten jo suudeltiinkin ja kohta olimme makuuhuoneessa. Tätä tapailua on jatkunut vain seksin ja pikku auttelun merkeissä siitä asti. Suhteeseen emme ole alanneet mutta järjestely sopii molemmille kun tyydytämme toisemme ja molemmat saavat pitää vapautensa.
Onko se ihan hölmö h.......
Panee sun kanssa vaikka tunteet exässä. Älä pane sitä enää. On niitä parempia ketkä ei ole exän kimpussa. Selvää miten tossa käy. On kohta exän kans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ɬemakkojen valhepropagandaa. Todellisuudessa naiset eivät ole hyperseksuaaleja yksinäisiä naarassusia, vaan haluavat miehen jonka "uskollisuutta" pääse vahtaamaan, lapsia jotta vauvakuume ja äidinvaisto tyydytty sekä korkeaa elintasoa.
Huutista 😹
Ei ole lapsia, ei ole minkäänlaista rahaa ei juuri omaisuutta, ei ole miestä enkä halua. Viime seksisäätö lopahti siihen, että mies olisi halunnut suhteen, vaikka tiesi etten sellaista halua.
Toki moni nainen haluaa perheen eikä ole välttämättä mikään seksihullu, eikä siinä ole mitään pahaa, mutta nää sun provot on aika väsyneitä.
Minä haluan asua vanhassa talossa ja elää yksinäni ja tehdä omia juttujani. Välillä elämää voi jakaa mukava, komea, miehekäs mies seksin merkeissä, mutta muuten haluan säilyttää itsenäisyyteni. Feministiksi tunnustaudun sen verran että kannatan sukupuolten tasa-arvoa. Tasa-arvo taas ei ole yhtä kuin samanlaisuus.
Millaiset häppärit seksisuhteesi naisella oli?Viivapillu vai esille työntyvät sisemmät häpyhuulet?