Aion adobtoida asberger-lapsen Giinasta.
Kommentit (16)
adoptiovanhemmat valitaan tarkkaan.
Sitt mä ostan sille Purberryä ja Kentsoo.
Meil on taas tulos vauvva, laskettupäivä on loka kuussa. Ulträ-äänes sanottii et se on joko pojka tai sit tyttö!
on niiku 50 prozzan mahqut saada tyttö ja 50 prozzan mahqu poika !
Eix ookki jänzgää !
Anteexi, tajusin vasta nyt että Giina kirjoitetaankin Chiina.
olen niin innoissani tästä adobtioproceccista.
Mulle varmaan tuottaa ongelmia tässä proceccicca lisää kun oon lecpo ja vielä cinggu !
Ongo muita gohtalotowereita ?
ab
Adobtoin Bohjois-Coreasta. Ei ollut baljon ongelmia. Vähän rajalla oli gahagoita ja sellasta, bari luodinreigää sain boskeen. Mutta silti cuuret ja lämbimät cuositteluni. +++++ Oli gaigen arvoista, labsi on ihana. :´)
Ja juu Bohjois-Coreasta saa hyvän ja gäyttögelboisen mummon kauban bäälle, halutessa. Aivan mahtavaa!
Ja juu mummo ja vauva harrastavat guwiogelluntaa ja jumbbaliicceitä. On ollut tosi bositiivista rasgaan adobtiovaiheen jälgeen. Itsegin olen vähän innostunut jumbbaamaan, hihiiiiii! 0_o
Ne tegevät siellä gaiget bäiwät monigaistaisia valdadeidä. Mutta aina gannattaa gysästä, eihän sitä gosgaan tiedä - so not!
Ajattelin vaan että ei oo kiva, jos siitä atobdio-lapsesta tulee vaikka sellanen lecbo tai pahimmassa tapauksessa tranc-segsualicti kun ei saa sitten masguliinicia esi kuvia. Mä olen meinaan cinkku... Ehkä kyselen niitä ucceja sitten Greicasta, siellähän ihmiset elää pitkään kun syö oliiffiöljyä.
labzelle coijaa jos ce on boigalbzi! Beenic ja muut miehicet cectoczeroonin megit jää gehittymäti täyteen mittaanza. Tulee ectrokeenivoittoinen labci eli böögiyden rizci bojilla kazvaa coijan myödä.
ab