Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marion Rung - Vain elämää

Vierailija
22.11.2025 |

Olipa hieno jakso Vain elämää-sarjan Marion Rungin päivä.

Kaikki tunteet kyllä käytiin läpi. Niin hieno jakso. 

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin sitä kun Jannika B sanoi, että jatkaa Viivin kabaree-linjalla ja sitten lauloi melankolisen version biisistä, josta olisi helposti tehnyt kunnon kabaree-version. Minusta tuo Jannika B:n versio oli vain ja ainoastaan tylsä. Ja totta tosiaan oikeastaan kaikki muutkin biisit tuossa jaksossa, lukuunottamatta Lordin vetoa. No, Mikki Kausteen veto oli kans ihan hyvä. 

Vierailija
42/61 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää saada ahdistusta kehiin hinnalla millä hyvänsä! Oikein naurattaa et joku olevinaan taiteilija sylkee oman ahdistuksensa toisen iloiseen biisiin et voi kun elämä on niin hirveää. Ja sit ollaan tekopyhä tippa linssissä että olipa tosi kaunista ja tätä kutsutaan suomessa viihteeksi. Terapian ovet on myös avoimet, jos on noin tuskallista elämä!

Suomalainen musiikki on nykyään yhtä märinää ja tuskaa tai sit on nää naisartistit esim.Viivi, Vesta, Elli Haloo, Vartiainen, Anna Puun Eerin, Viivi, Behm ja Lauri Haav&Packalen jotka on fiksoituneet eroihin ja Haloo ja Vartiainen kuolemaan lisäksi. Miten ero on tulossa, mille tuntui pettäminen vai pettikö sittenkin ite, käyttikö yhden illan jutussa shampoota vai ei ja nyt on sydän rikki, no kuitenkin on kiva vähän yössä sulaa ja pettää itsekin,voi voi ja nyyhkis ja kaipaan sua, mut sä et katokaan mua. Mut mä voimaannun kuin vanha nainen hunningolla, niin siistii, paitsi et yhyy on

Oikeat taiteiljat löytää niitä aiheita muitakin kuten Paula Vesala, Arttu Viskari, Kaija Koo, Juha Tapio, Antti Tuisku. 

Kaikki meni siihen saakka hyvin, kunnes laitoit tuon viimeisen artistiluettelon ;D

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marionin päivä. Hänen kunniakseen saivat nykylaulajat osoittaa taitonsa ja etuoikeuden varioida hänen esittämiään hittejä rakastetun ja kuuluisan artistin uran ja elämän varrelta. 

Sitten esiintyjät päätyivätkin varioimaan ja määkinään omaa elämäntuskaansa hänen suloisimmatkin laulunsa pilaamalla synkistelyllä.

Lordin pyytäminen viimeiseksi esiintyjäksi oli kyllä todella hienosti oivallettu. Pelasti paljon.

Vierailija
44/61 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi Teräsniskakin on vähän liikaa nyt käsitellyt biiseissään omaa aviokriisiään, eikö alkaisi levy-yhtiöille riittää?

Lisää hyviä monipuolisista aiheista laulavia? Ellinooran biisit kertoo siitä miten häntä NIIN ahdistaa. Sensijaan Yö osasi laulaa erojen lisäksi muustakin. J.Karjalainen samoin. Kaikki maailmalla suositut artistit laulaa monipuolisesti eikä jatkuvasti naama väärällä jotain eroa. 

Yöhän kyllä on sellaista miesvollotusta, että ei pahemmasta väliä ;D Ei sitä räytymistä sitten kestänyt sen paremmin Olli kuin Jussikaan, vaan poistuivat. 

-winner-

Vierailija
45/61 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Erika Vikman olisi esittänyt Eviva Espanjan olisi siinä ollut takuulla energiaa, tulta ja tappuraa (härkätaistelijan meininkiä näyttävät espanjalaiset asut takuulla mietittynä) !

Tuli ikävä Erikan esiintymistä kun kuunteli tuota aneemisen ahdistunutta ja teko-tuskaista hönkäilyä.

Vierailija
46/61 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Alankokin teki täysin tarkoituksella kujeilevan iloisen biisirallin nimenomaan v*tutuksesta - ja myös vähemmän kivasta pulusta. Kontrasti toisinpäin eli iloisen biisin muuttaminen tempoltaan ja sovitukseltaan hautajaisvirreksi... se ei vaan toimi.

Lisäksi iloisten tulkintojen Käärijän ja Brotheruksen poissaolo nimenomaan tästä jaksosta vei varmat kaksi yleisön uutta hittisuosikkibiisiä. Lordi olisi tosin varmaan pessyt kummankin. Mutta Lordi + Käärijä -kombinaatio olisi ollut näkemisen väärti.

-winner-

Vierailija
47/61 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marionin jakso kaipasi kipeästi Erikan olemusta ja räiskyvää energiaa. Hän olisi takuulla saanut vaikka mitä potkua irti Marionin biiseistä. Myös ääni ja osaaminen olisi riittänyt .

Vierailija
48/61 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä omia hitti-biisejä on näilllä artisteilla kuten Vesta ja Viivi? (Joo tiedän olen jo vanha , siksi en tunnista nykymusiikkim tekijöitä).

Vierailija
49/61 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi yö- laulun tulkinnasta tuli kyllä mieleen Musta Paraati-yhtyeen laulut.

50/61 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Ylpön Hyvästi yö -versio oli henkeäsalpaava. Upea omaperäinen tulkinta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
51/61 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marionin jakso kaipasi kipeästi Erikan olemusta ja räiskyvää energiaa. Hän olisi takuulla saanut vaikka mitä potkua irti Marionin biiseistä. Myös ääni ja osaaminen olisi riittänyt .

Erika on räävitön esiintyjä, tursuaa ulos nahkariekaleistaan.Ei kiitos.

52/61 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen Depeche Mode

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
53/61 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-   Mulle ei. Ylppöhän on laulanut Musta Paraati yhtyeessä, tuli mieleen sen biisi "Hyvää Yötä" (1983 /Peilitalossa) tuosta Marionin "Hyvästi yö" kertosäkeestä.

Marionin biisi Hyvästi Yö on hyvin herkkäsisältöinen laulu. Se kertoo lähinnä siitä, kun ihminen uskaltaa vihdoin päästää toisen lähelleen ja lähinnä hämmästyy että toinen haluaa jäädä luokseen : " Syliinikö jäit?  Muako suutelit? Nyt ymmärsinkö oikein sä lähestyt mun sydäntäin? Vai unta onko tää? Jos hän ei jää...?

Ihme tuskainen karjuminen:  hyvästiiii YÖÖÖÄÄÄÄ!!! laulussa oli aika erikoinen valinta, mutta tulkinta ja makuasia tietysti.

Vierailija
54/61 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-   Mulle ei. Ylppöhän on laulanut Musta Paraati yhtyeessä, tuli mieleen sen biisi "Hyvää Yötä" (1983 /Peilitalossa) tuosta Marionin "Hyvästi yö" kertosäkeestä.

Marionin biisi Hyvästi Yö on hyvin herkkäsisältöinen laulu. Se kertoo lähinnä siitä, kun ihminen uskaltaa vihdoin päästää toisen lähelleen ja lähinnä hämmästyy että toinen haluaa jäädä luokseen : " Syliinikö jäit?  Muako suutelit? Nyt ymmärsinkö oikein sä lähestyt mun sydäntäin? Vai unta onko tää? Jos hän ei jää...?

Ihme tuskainen karjuminen:  hyvästiiii YÖÖÖÄÄÄÄ!!! laulussa oli aika erikoinen valinta, mutta tulkinta ja makuasia tietysti.

-Musta Paraati-yhtyeestä sen verran on todettava, että se oli aikoinaan coolein bändi ikinä. Nuorena pääsin säkällä Punk-henkisten kavereiden mukana keikalle, missä sattumalta esiintyi Musta Paraati ja oli todella jotain maagista nähdä heidät ja kokea se musiikki.

Marion Rung ja Musta Paraati samassa lauseessa, eipä olisi uskonnut.

Vierailija
55/61 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan kommenttini uudelleen, koska lainaus meni pieleen. 

Eli: Musta Paraati-yhtyeestä sen verran todettava, että se oli aikoinaan coolein bändi ikinä. Nuorena pääsin säkällä Punk-henkisten kavereiden mukana keikalle, missä sattumalta esiintyi Musta Paraati ja oli todella maagista nähdä heidä ja kokea se musiikki.

Muistan sen elävästi vieläkin, kun he marssivat tyylikkäinä lavalle.

Marion Rung ja Musta Paraati samassa lauseessa, eipä olisi uskonut.

Vierailija
56/61 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävikö tuo Marion koskaan tanssilavoilla esiintymässä?  En ainakaan itse ole ollut.  Lähes kaikkien tuon ikäluokan kyllä.

Minulla ei ole tietoa, mutta olettaisin että ainakin 60-luvulla esiintyi tanssilavoilla. Hänhän oli ilmeisesti hieman pioneeri ravintola-esiintyjänä, itsekin miellän Marionin enemmän ravintola/yökerho- ja toisaalta konsertti-esiintyjäksi.

Vierailija
57/61 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylppö lauloi Yö-yhtyeestä ja kuinka vaikeaa on luopua kuuntelemasta sitä.

-winner-

Vierailija
58/61 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyrpiintyny ilme naamalla koko ajan.

Ja näkisittepä livenä. Suorastaan pelottavan näköinen kaikkine peruukkeineen, kynsineen, paksun meikin peittämine elähtäneine kasvoineen. Artistina ollut iloinen, pirteä ja oikein taitavakin, mutta nyt ikääntyneenä aika hurja ilmestys. 

Vierailija
59/61 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö Marion Rung vielä esiintymisiä? Keikkoja?

Vierailija
60/61 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrpiintyny ilme naamalla koko ajan.

Ja näkisittepä livenä. Suorastaan pelottavan näköinen kaikkine peruukkeineen, kynsineen, paksun meikin peittämine elähtäneine kasvoineen. Artistina ollut iloinen, pirteä ja oikein taitavakin, mutta nyt ikääntyneenä aika hurja ilmestys. 

- Minun silmissäni hän on aina kuningatar. Voisitte pitää päänne kiinni ellei ole mitään asiallista annettavaa tähän ketjuun. Tuollainen pinnallinen arvostelu nais-ihmisestä ei ole edes mielenkiintoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän