Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvakirjat, oletko tehnyt ja millaisia kokemuksia?

Vierailija
22.11.2025 |

Aikanaan tein muutaman kotimaisella firmalla. Olin tyytyväinen, etenkin kun ymmärsin millaisen oikeasti haluan. Kyseinen firma tekee tuotteet nykyään muualla, joten olen miettinyt, että loikoilu joku muu firma kelpo ja uskaltaisi tehdä heillä. Helppous ja laatu ja tietysti toimitusvarmuus mietityttää. Toki hintakaan ei tarvitsisi olla tähtitieteellinen. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ja jos teen jatkossa teen edelleen ifolorilla.

Vierailija
2/6 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ifolorilta olen tilannut kolme kirjaa. Hyvin on ollut helppoa ja laatu on priimaa. Muistojen kirjoja olen laatinut. Muistisairasta äitiäni varten. Katsellaan niitä yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ifolorilla minäkin, ainakin 7 kirjaa olen tehnyt. Erilaisiin tarkoituksiin erityyppisiä kirjoja itsellä ja lahjaksi. On ollut deluxe mallia ja pienin kirjanen, myös ntliönmallinen kovilla sivuilla. Kerran tilasin  suoraan 2 samanlaista. Suomesta ovat kaikki tulleet mielestäni. 

Vierailija
4/6 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä. Kaikki on siis tehneet samalla firmalla ja tyytyväisiä olleet. 

Vierailija
5/6 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ifolorilta minäkin olen tilannut. Uutiskirjeen tilaajalle usein hyviä alennuksia, täydellä hinnalla ei ole tarvinnut tilata. Teen kirjan valmiiksi designer ohjelmalla ja odotan hyvää tarjousta. 

Vierailija
6/6 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ifolorilta olen tilannut kolme kirjaa. Hyvin on ollut helppoa ja laatu on priimaa. Muistojen kirjoja olen laatinut. Muistisairasta äitiäni varten. Katsellaan niitä yhdessä

Ihana sinä. Ajattelin tehdä muistojen kirjan itselleni vanhuuden iloksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän