Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät hyväksy olevansa pinnallisia?

Vierailija
21.11.2025 |

Taas poistui ketju missä ihmiset kertoivat havainneensa lihasmassan lisäävän vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta. Ketjussa alettiin välittömästi nauraa ja ilkeillä miehille jotka vastailivat asiallisesti. Lopulta ketju poistettiin.

Miksi naiset eivät myönnä lihasten kiinnostavan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim minua nyt vaan oikeesti ei ne lihakset kiinnosta. Eikä raha tai status tai muu lässynlää mitä miehet kuvittelee.

Vierailija
2/4 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun "naiset" ei ole mikään homogeeninen joukko, joita kaikkia kiinnostaa samat asiat. Ihan yhtä lailla kun "miehet" eivät kaikki ole samanlaisia. 

Ehkä osa naisista innostuu salipumpatuista lihaksista. Osa ei. Jotkut tykkää kaljuista, osa pitkätukkaviikingeistä. Ei ne kaikki miehetkään viehäty samanlaisista naisista. Osa ei kiinnostu naisista ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on valtava.  Olin tinderissä 37v. En saanut oikein mitään. Baarista ei löytynyt seuraa.

4v ja 10kg lisää lihasta. Tukka harventunut ja mies vanhentunut. Tinder toimii hyvin ja baari

Vierailija
4/4 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim minua nyt vaan oikeesti ei ne lihakset kiinnosta. Eikä raha tai status tai muu lässynlää mitä miehet kuvittelee.

Sama täällä. Ei nuo kiinnosta.