Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen joutunut vaikeaan välikäteen. :/ Mitähän täss tilanteessa voi tehdä...

Vierailija
18.04.2007 |

Työkaverillani on sairaus joka vaikeuttaa hänen suoriutumistaan työtehtävistään, mutta ei ole kertonut tästä kenellekään - paitsi mulle koska luottaa muhun. Olen tästä luottamuksesta tosi otettu enkä todellakaan aio sitä pettää. (Paitsi nyt kun täällä asiasta kerron... :/ ) Nyt kuitenkin olen viime aikoina kuunnellut muiden työkavereiden jupinaa (selän takana tietenkin) siitä että työt ei tule hoidetuiksi, työt kaatuvat muiden huoleksi jne. En tiedä mitä tekisin, en kai voi mitään... Jotenkin vain tuntuu että petän tätä työkaveriani kun en kerro hänelle muiden puheista ja pelkään koko ajan että hän kysyy puhuvatko muut hänen vaikeuksistaan. En tiedä mitä vastaisin, kun työkaverillani on jo muutenkin vaikeaa. Tunnen olevani tosi hankalassa välikädessä enkä tiedä mitä tekisin. (Itse kertoisin jos mulle olisi tullut jokin työkykyyn vaikuttava sairaus, mutta tämän pitää jokainen itse kohdallaan päättää - oma työkaverini ei ole uskaltanut muille kertoa.) Hankalaa jotenkin kun asia vaivaa koko ajan enkä ole edes miehelleni tästä kertonut. Nyt on ensimmäinen kerta kun kerron tilanteesta kenellekään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille, ole niin kuin et tietäisi koko asiasta äläkä pode huonoa omaatuntoa koska ei ole sinusta kiinni.

Vierailija
2/4 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja painota samassa yhteydessä, että sinä et edelleenkään missään tapauksessa kerro asiasta kenellekään; hän saa itse kertoa asiasta muille, jos kuiskuttelu häntä häiritsee. Parempi se on, että hän kuulee muiden puheista sinulta (johon luottaa selvästikin), eikä sitten hänelle tulla tylysti sanomaan asiasta muiden taholta. Eikö joo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt että sanoisin muille etteivät puhuisi ko työkaverista minun kuulteni, koska olen ystävystynyt hänen kanssaan enkä halua kuunnella pahoja puheita hänestä. (Salaisuutta en missään nimessä aio paljastaa tämän kirjoituksen lisäksi KENELLEKÄÄN.) Tuntuu vain tosi pahalta toisen puolesta, musta on tullut tällainen heikommista huolissaan oleva erityisesti sen jälkeen kun musta tuli vaikeahoitoisen ja paljon kiusatun erityislapsen äiti - olen jotenkin herkistynyt näissä asioissa ja ne jäävät pyörimään mieleen. Itsekin oli koko kouluajan koulukiusattu.

ap

Vierailija
4/4 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap