Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisa kriisejä teidän parisuhteeseen yleensä tulee? Miten ja mistä te riitelette? Miten hoidatte riidat ja kriisit?

Vierailija
18.04.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta löytyy!

Vierailija
2/3 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tuli muutama viikko sitten sanaharkkaa siitä missä järjestyksessä tehdään remonttia lastenhuoneessa ja kuinka pitkälle vedetään pohjamaalia seuraavaan seinään. :D (Joka siis on vuorossa vähän myöhemmin, ei ollut silloin vielä työn alla. Tehdään sattuneista syistä ensin 2 seinää valmiiksi asti ja jatketaan sitten myöhemmin jäljelle jääneillä seinillä.) Keskeneräinen remontti aiheuttaa välillä yleistä ärtymystä, ei varsinaisia riitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä tai isompaa kinaa on joka viikko, pahimmillaan riita kestää pari tuntia. Usein tulee kinaa siksikin kun ollaan molemmat tosi suorasanaisia. Sanotaan heti, jos joku asia ärsyttää tai vaivaa ja ihan suoraan, ei kierrellä ja kaarrella. Välillä se tosiaan johtaa riitaan, mutta kaikenkaikkiaan miehen suorapuheisuus ja ylipäätään se, että hän puhuu paljon, on yksi suurimmista syistä miksi häntä arvostan. Minun ei koskaan tarvitse miettiä, mitä hän ajattelee, sillä hän kertoo kaiken ja myös riidat selviävät nopeasti kun puhutaan asioista rauhallisesti, kunhan vähän on rauhoituttu. Eli kannattaa riidelläkin, ei pääse asiat kasaantumaan. Mä luulen, etä usein kriisien taustalla on juuri asioiden kasautuminen sinne hampaankoloon ja sitten niitä on tosi vaikea selvittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän