Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lentäminen enää noloa? Eikö se ollut vain lyhyt trendi, mutta nyt on lentomatkailu taas ennätyslukemissa?

Vierailija
21.11.2025 |

Kaikki tuttuni ja sukulaiseni, työkaverini ja naapurini lentomatkailevat jatkuvasti. Itse en, mutten ideologisista syistä, vaan koska budjetti ei salli. Lentäisin itsekin, koska se näyttää olevan taas täysin ok. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Temu paketit lensi tänne ja meni tullin läpi. Jee!! 

Vierailija
2/6 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa, eikä ole koskaan ollutkaan. 

Kohta taas lennän Kanarialle 2 - 3 viikoksi. Tällä Suomessa on niin ankea ilmasto että on pakko päästä kerran vuodessa muutamaksi viikoksi palmurannalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuli ja meni. Ei ole enää noloa. Matkailu on trendi numero yksi. Ja lentäen tehdyt täysin ok. 

Vierailija
4/6 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kovin moni ei välitä muista kuin itsestään. Ja sitten on niitä, jotka ulkoistavat vastuun muille. 

Vierailija
5/6 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, ollut aina ihan sama kuin bussi tai junamatka, mikä siitä tekisi yhtään ihmeellisemmän? Tuntien istumista parkuvien kersojen ja haisevien vanhuksien keskellä, ei todellakaan mitenkään hohdokasta. Ootan aikaa kun meidän laitetaan johonkin laatikkoon, nukutetaan ja ruumaan lennon ajaksi. Ostaisin liput heti siihen luokkaan.

Vierailija
6/6 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lentelen ihan vihervassun kiusaksi, muuta motiivia ei ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän