Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halpa hyvä imuri

Vierailija
21.11.2025 |

Sellainen noin 100-150 euroa saisi maksaa. Tulee robotti-imurin kaveriksi. Tykkään villamatot imuroida tavallisella imurilla robotin lisäksi, koska meillä tuplaturkkinen koira, josta pohjavillaa irtoaa jatkuvasti...

Vinkatkaa, jos olette tehneet otsikossa mainitun löydön. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nämä siivoo

Vierailija
2/8 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppausteline.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä kun aina vastataan asian vierestä muttei koskaan itse kysymykseen. En kyl oo ite sen parempi. 

Vierailija
4/8 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ei saa halvalla mutta aina voi haaveilla.

Vierailija
5/8 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Eeva. Alkaa olla vanha mutta imee ihan hyvin.

Vierailija
6/8 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hintaa et saa kunnon imevää ja tamppaavaa imuria.

Jos budjetti on tuo niin itse ostaisin remppaimurin. En tiedä, että mikä niiden oikea nimi on, mutta ovat edullisia. Ovat kyllä vähän kolhon näköisiä, meillä on sellainen autotallissa. Taisi paikallisessa saksalaisessa marketissa maksaa jonkun 50e.

Meillä on Roborockin kaverina Mielen dog&cat -imuri, jossa tamppaava suutin. On hyvä lemmikkiperheessä.

Vierailija
7/8 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla hintaa et saa kunnon imevää ja tamppaavaa imuria.

Jos budjetti on tuo niin itse ostaisin remppaimurin. En tiedä, että mikä niiden oikea nimi on, mutta ovat edullisia. Ovat kyllä vähän kolhon näköisiä, meillä on sellainen autotallissa. Taisi paikallisessa saksalaisessa marketissa maksaa jonkun 50e.

Meillä on Roborockin kaverina Mielen dog&cat -imuri, jossa tamppaava suutin. On hyvä lemmikkiperheessä.

Piti vielä kysyä, että oletko pyyhkinyt mattoja ikkunalastalla? Sillä lähtee monista matoista karvat helposti rullalle.

Vierailija
8/8 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Miele noin 50 vuotta. Eka varastettiin lukitsemattomasta ullakkovarastosta johon  nuoret vuokralaiset sen olivat huolimattomasti  jättäneet...Sain tämän tositarinan kerrottuani  Kaarinan Gigantista hyvän alennuksen uudesta, nyt lähes 20 vuotta olleesta Mielestä. Olen edelleen kiitollinen saamastani erinomaisesta palvelusta! Paras pölynimuri!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi