Halpa hyvä imuri
Sellainen noin 100-150 euroa saisi maksaa. Tulee robotti-imurin kaveriksi. Tykkään villamatot imuroida tavallisella imurilla robotin lisäksi, koska meillä tuplaturkkinen koira, josta pohjavillaa irtoaa jatkuvasti...
Vinkatkaa, jos olette tehneet otsikossa mainitun löydön.
Kommentit (8)
Se on hyvä kun aina vastataan asian vierestä muttei koskaan itse kysymykseen. En kyl oo ite sen parempi.
Hyvää ei saa halvalla mutta aina voi haaveilla.
Mulla on Eeva. Alkaa olla vanha mutta imee ihan hyvin.
Tuolla hintaa et saa kunnon imevää ja tamppaavaa imuria.
Jos budjetti on tuo niin itse ostaisin remppaimurin. En tiedä, että mikä niiden oikea nimi on, mutta ovat edullisia. Ovat kyllä vähän kolhon näköisiä, meillä on sellainen autotallissa. Taisi paikallisessa saksalaisessa marketissa maksaa jonkun 50e.
Meillä on Roborockin kaverina Mielen dog&cat -imuri, jossa tamppaava suutin. On hyvä lemmikkiperheessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla hintaa et saa kunnon imevää ja tamppaavaa imuria.
Jos budjetti on tuo niin itse ostaisin remppaimurin. En tiedä, että mikä niiden oikea nimi on, mutta ovat edullisia. Ovat kyllä vähän kolhon näköisiä, meillä on sellainen autotallissa. Taisi paikallisessa saksalaisessa marketissa maksaa jonkun 50e.
Meillä on Roborockin kaverina Mielen dog&cat -imuri, jossa tamppaava suutin. On hyvä lemmikkiperheessä.
Piti vielä kysyä, että oletko pyyhkinyt mattoja ikkunalastalla? Sillä lähtee monista matoista karvat helposti rullalle.
Minulla on ollut Miele noin 50 vuotta. Eka varastettiin lukitsemattomasta ullakkovarastosta johon nuoret vuokralaiset sen olivat huolimattomasti jättäneet...Sain tämän tositarinan kerrottuani Kaarinan Gigantista hyvän alennuksen uudesta, nyt lähes 20 vuotta olleesta Mielestä. Olen edelleen kiitollinen saamastani erinomaisesta palvelusta! Paras pölynimuri!
ei nämä siivoo