Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö muiden miehet 1-2 kertaa viikossa ryyppäämässä vaikka on vauva?

Vierailija
18.04.2007 |

Lupasin miehelle ettei menemisiä tarvitse rajoittaa jos pidämme yllätysvauvan. Oon tosi onnellinen vauvasta ja jaksan kyllä kantaa vastuun käytännössä itekseen, mutta mietin vaan käykö muiden miehet niin usein ulkona, kun iten kavereilla ei oo muilla lapsia.

Isosisko kyl sanoi että ajan myötä alkaa kiinnostus loppua baarielämään. Itellä on into vähentynyt vauvan myötä enkä ole edes kertaa kuukaudessa käynyt kun ennen vauvaa kävin kaksi kertaa viikossa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika syntyi kerrat harveni, tuli toinen harveni entisestään. Kumpikin pyritään käydä välillä tuulettamassa ja tapaamassa omia kavereita tai sit mennään kaksistaan

Vierailija
2/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa tuo määrä kuulostaa tosi paljolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mithän perheellinen mies mahtaa baarista itselleen hakea?

Vierailija
4/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
5/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä, kun on jo perheellinen. Kuitenkin on niin kamalan nuori vielä. Toki kaikki kaverinsa hilluvat siellä. Hänhän ei ole ehtinyt viettää kunnolla villiä vapaata nuoruutta. Ehkä teidän pitäisi kumminkin käydä yhdessä aina, kun menette ja harventaa kertoja kahteen kuukaudessa.

Vierailija
6/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

tapailin yhtä nuorta miestä seksin merkeissä ja hän aika ajoin soitteli minulle ihan muuten vaankin. Taustalta kuului usein pienen vauvelin kitinä.

Vierailija
7/15 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran kahdessa vuodessa

Vierailija
8/15 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kävi ryyppäämässä usein mutte pojan synnyttyä alkoi viihtyä kotona :)

Vierailija
9/15 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies juo oikeastaan vain kotona,ei enään baarit kiinnosta,välillä kyllä yhdessä käydään tuulettumassa. Tosin mieheni on 10v ap:n miestä vanhempi..

Vierailija
10/15 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko, että miehesi kiinnostus baarielämään muuttuu. Sellainen se on, mikä on aina ollut.

Vierailija
11/15 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok tahti. Urheiluharrastuksia hänellä toki on 2krta vko, mutta mitäpä minä niitä rajoittamaan!

Vierailija
12/15 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleilla miehillä juhliminen vähenee, alkoholisteilla lisääntyy.

Vierailija
13/15 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut joku pisti että olivat saaneeet lapsen miehen ollessa 21v. ... mun mielestä se on vähän eri ku 19 vuotiaana. siinä on saanut kumminkin 2 vuotta kauemmin elää sitä nuoruutta ja kyllä 2vuotta tossa asiassa on pitkä aika.

ap kylläse sun miehes jossain vaiheessa rahoittuu. joko pian tai sit vasta 30v. toivottavasti pian.

eikä sun tarvi tollasta hyväksyä vaikka kuinka olisit luvannut että ei menoja tärvi vähentää vauvan takia. kyllä jokaisen ihmisen täytyy se tajuta että tietty menoja täytyy jonkin verran vähentää ku vauva tulee taloon.

Vierailija
14/15 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin baareissa ihan tarpeeksi silloin kun meillä ei ollut vielä lapsia. Mä olisin oikeesti huolestunut, jos mun nyt 38-vuotias mies, rupeisi ramppaamaan baareissa.

Toki me siellä käydään, joskus yhdessä ja joskus erikseen, mutta ei nyt sentään viikottain.

Vierailija
15/15 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on vasta mahassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi