Vasemmistopoliitikkoa epäillään kiihottamisesta kansanryhmää vastaan
Poliisi suoritti esiselvityksen, ja sen perusteella aloitetaan esitutkinta. Poliisi epäilee asiassa kiihottamista kansanryhmää vastaan.
Iltalehden tietojen mukaan kyse on Vasemmistonuorten puheenjohtaja Pinja Vuorinen
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c308dd2c-253c-4e85-bdbc-1d7c16819…
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
En aio muuttaa ikinä mielipidettä Israelista ja sen suorittamasta kansanmurhasta. Olen valmis menemään vaikka vankilaan mielipiteeni takia. Minulla on sentään moraalinen selkäranka.
Miksi sulla on niin vahvoja mielipiteitä konfliktista joka on toisella puolella maapalloa, joka ei kosketa meitä suomalaisia lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Typerä syyte miksi ihminen ei saisi olla tuota mieltä, syyte näyttää olevan poliittisesti motivoitunut. Mitään epäselvää ei tietenkään ole, se on yksimielistä Israel suorittaa kansanmurhaa. Aivan kuten tutkijat ympäri maailmaa vahvistavat.
Oletan, että Halla-ahon poliittisesti motivoitunut syyttäminen pitäisi myös lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
En aio muuttaa ikinä mielipidettä Israelista ja sen suorittamasta kansanmurhasta. Olen valmis menemään vaikka vankilaan mielipiteeni takia. Minulla on sentään moraalinen selkäranka.
Eihän tuosta ole kyse. Ei ole kyse Israelin valtiosta. On kyse siitä, että ihmetellään poliitikon suulla että miten israelin kansalainen voi oleskella Suomessa turvallisesti. On siis kyse yksittäisen ihmisen turvallisesta oleskelusta Suomessa, ei hänen kotimaansa poliitikkojen teoista. Suomessa kaikkien maiden kansalaisten tulisi saada oleskella turvallisesti.
Mitä tarkoitit tuolla, että olet valmis menemään vaikka vanilaan? Mitä olet suunnitellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuosta ole kyse. Ei ole kyse Israelin valtiosta. On kyse siitä, että ihmetellään poliitikon suulla että miten israelin kansalainen voi oleskella Suomessa turvallisesti. On siis kyse yksittäisen ihmisen turvallisesta oleskelusta Suomessa, ei hänen kotimaansa poliitikkojen teoista. Suomessa kaikkien maiden kansalaisten tulisi saada oleskella turvallisesti.
Mitä tarkoitit tuolla, että olet valmis menemään vaikka vanilaan? Mitä olet suunnitellut?
Sinun ongelmasi on se, että tulkitset muiden sanomisia kuin piru raamattua, rupeaako vainot olemaan päällä. Kai sinä ymmärrät, että noilla satasen sakoilla voi pyyhkiä vaikka perseensä, en kuitenkaan edes usko että tulee mitään syytteitä.
Jokaikinen meistä voi tehdä rikosilmoituksen ihan kenestä ja mistä tahansa, se ei tarkoita mitään. Tyypillinen poliittinen ajojahti johon tätä aina käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ongelmasi on se, että tulkitset muiden sanomisia kuin piru raamattua, rupeaako vainot olemaan päällä. Kai sinä ymmärrät, että noilla satasen
Voisitko sitten referoida sanatarkasti, mitä hän sanoi? Jos asiaa kerran vääristellään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä syyte miksi ihminen ei saisi olla tuota mieltä, syyte näyttää olevan poliittisesti motivoitunut. Mitään epäselvää ei tietenkään ole, se on yksimielistä Israel suorittaa kansanmurhaa. Aivan kuten tutkijat ympäri maailmaa vahvistavat.
Nyt oli kyllä sellaista tuubaa että nauraa naurismaan aidatkin 😂👍
"Poliittisesti motivoitunut" on meidän aluesyyttäjä joka on aina jahtaamassa samoja henkilöitä, esim Päivi Räsästä... huutista viherhyypiöille.
PS. Päivän paras uutinen
Olihan tuo Pinja Vuoriselta asiaton kommentti. Tuollaisia ei kerrota julkisesti jos ei halua ongelmia. Siitä huolimatta nykyään kiihotutaan jo aivan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Kato kato!
Vaan johan rupesi demarifemakkoisesta punikkiämmien päädystä mölinää kuulumaan kun omalle touhulle alkaa tulla rekyyliä. Nauttikaa luomuksestanne, tätähän te pirut olette halunneet. Ei passaa valittaa kun saa sitä mitä on tilattu. Se on ä m m ä t niin että pelissä on samat säännöt kaikille, ja vaikka kuinka kuvittelette muuta, tätä peliä pelataan molempiin päätyihin yhdellä pelivälineellä :D
N a t s i puolue oli tosiaan sosialistinen työväenpuolue Saksassa aikoinaan. He eivät pitäneet askenasijuutalaisista, koska eivät pitäneet älykkäistä ihmisistä. Askenasijuutalaisilla älykkyysosamäärä on maailman korkein. Eipä tämä vasemmiston juutalais v i h a ole mihinkään kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Juu, samaan aikaan meillä elää herroiksi parivaljakko joka somessa poseeraa irtileikatun pään ja aseiden kanssa kun on murhannut niitä sinun niin rakastamiasi muslimeja. Kirjaimellisesti herroiksi Suomen valtion lahjoittaman puolen miljoonan euron turvin.
En ole kuullut Pinjan, tai sinun, mielenpahoitusta asiasta.
Ainoa ero on se, että rakas ystävänne, henkinen kehtonne,Neuvostoliitto, asettui tukemaan palestiinalaisia, ei jesidejä tai kurdeja. Ja suuri nemesis, USA, on liittoutunut Israelin kanssa. Koittaisitte olla edes rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuo Pinja Vuoriselta asiaton kommentti. Tuollaisia ei kerrota julkisesti jos ei halua ongelmia. Siitä huolimatta nykyään kiihotutaan jo aivan kaikesta.
Tuollaisia juurikin lausutaan ääneen, poliittisen spektrin molemmissa päissä, kun halutaan aktivoida kannattajia uurnille. Pinjalla on tahto päästä kansanedustajan eduille elelemään, ammattipoliitikoksi.
Tottahan tuo on! Ihme ulinaa taas juutalaisilta