Opiskelijana minut pakotettiin osallistumaan tutkimukseen.
Koko ryhmän oli pakko osallistua. Tutkimus koski inkluusiota. En kehdannut edes kertoa, että en ole varma mitä se tarkoittaa. Vastailin mitä sattuu. Harmitti sitten, kun piti laittaa myös nimi, luokka ja syntymäaika.
En olisi halunnut osallistua. Ei annettu vaihtoehtoa, koska kuului opintopisteisiin. Mielestäni väärin.
Kommentit (8)
Oliko raskasta tai epäterveellistä?😂
Vierailija kirjoitti:
Oli oikein raskasta. Nyt olen ahdistunut, masentunut ja syrjäytynyt. Ryhdyin hakemaan yökyvyttömyyseläkettä tämän epäkivan kokemuksen johdosta.
ap
Mitähän opiskelit? Täällä nimittäin ei arvosteta muita kuin amiksen levyseppä-leipuri -linjan kesken jättäneitä tyyppejä.
"Huomenna kaikkien oltava paikalla klo xx-xx, koska osallistumme tutkimukseen".
"Kaikki kirjautuu tutkimukseen ja luokasta saa poistua, kun on vastannut kaikkiin kysymyksiin."
" Nyt on 15 vastausta valmiina, viideltä puuttuu vielä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli oikein raskasta. Nyt olen ahdistunut, masentunut ja syrjäytynyt. Ryhdyin hakemaan yökyvyttömyyseläkettä tämän epäkivan kokemuksen johdosta.
ap
Miksi esiinnyt minuna? En kirjoittanut noin.
Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi esiinnyt minuna? En kirjoittanut noin.
Oikea ap
Miksi sinä esiinnyt minuna?
Oikea oikea ap
Miten se pakko ilmeni? Mitä olisi tapahtunut jos et olisi osallistunut? Kuulostaa hurjalta.