Älä luovu avoliitossa oleva haaveestasi päästä naimisiin
Miehesi voi kosia sinua vaikka parikymmenen vuoden avoliiton jälkeen.
Kommentit (11)
Ei ole moista haavetta koskaan ollutkaan. Päinvastoin, en itse sitoutuisi keneenkään sillä tavalla. Tykkään olla vapaa, ollaan yhdessä sen aikaa kun se on mukavaa, erotaan kun ei ole, ilman että siihen liittyy mitään epäonnistumisen tunteita - kun ei alunperinkään ollut tavoitteena mikään loppuiän kestävä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ollaan silloin hengissä.
Haluat siis naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis naimisiin?
Kyllä mutta mies ei halua. Olemme avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis naimisiin?
Ok. No älä ainakaan lapsia tuohon tee. Paras ratkaisu on ero.
ei avioliitto tuo mitään lisäarvoa.
Eiköhän siinä avoliitossa olla ihan harkitusti ja tarkoituksella ilman naimisiinmenoa. Itse olen ainakin se, joka ei naimisiin oikeastaan halua, ehkä joskus vanhempana kun testamentit ja perintöasiat tulevat hieman ajankohtaisemmaksi. Koen sen olevan vain oikeudellinen järjestely, joka ei varsinaisesti muuttaisi arjessa kuitenkaan mitään. Yli 15 vuotta avoliitossa tällä hetkellä eikä mikään kiire naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis naimisiin?
Ok. No älä ainakaan lapsia tuohon tee. Paras ratkaisu on ero.
Ei se tarkoita että suhde olisi huono. Me ei olla enää niin nuoria joten lapsia ei tule.
Itse olen sanonut miehelle, että naimisiin haluan viiden vuoden sisällä. Yhdessä ollaan oltu nyt reilu vuosi.
En aio loputtomasti antaa aikaa vapaamatkustaa. En todellakaan odottaisi yli kymmentä vuotta.