Chilikastike!?
Saako mistään kaupasta enää normaalia chilikastiketta? Kaikki on sweettiä tai srirachaa tms.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on normaali? Tabasco vai? Cittarissa on aika pitkä rivi sooseja.
Niin, cittarissa on just noita sweeteja ja srirachoja, ja jos etsisin tabascoa niin kysyisin tabascoa ;-)
Siis perus esim. Heinz chilikastike, basic & original.
No mites noi kaikki Poppamiehen chili-kastikkeet? K-Ruoka -sivulta löytyy myös Heinzin chilikastike, Texas Pete hot sauce.
Heinz on samaa puljua kuin HP.
Heinzia olen nähnyt todella harvassa kaupassa. Sitä ei varmaan pidetä myynnissä, koska menekki on niin vähäistä. Joskus muistelisin itse tuota käyttäneeni, maku vaan oli niin mieto, että en itse sitä chilikastikkeeksi edes kutsuisi. Itse käytän yleensä Poppamiehen Habanero- kastiketta. On riittävän tulinen omaan suuhun, mutta tuota ei ole tarkoitus laittaa, kuin tipoittain esim. pizzan päälle. Eniten tulee kuitenkin käytettyä srirachaa, mikä menee melkein ketsupin korvikkeesta.
Vierailija kirjoitti:
Heinzia olen nähnyt todella harvassa kaupassa. Sitä ei varmaan pidetä myynnissä, koska menekki on niin vähäistä. Joskus muistelisin itse tuota käyttäneeni, maku vaan oli niin mieto, että en itse sitä chilikastikkeeksi edes kutsuisi. Itse käytän yleensä Poppamiehen Habanero- kastiketta. On riittävän tulinen omaan suuhun, mutta tuota ei ole tarkoitus laittaa, kuin tipoittain esim. pizzan päälle. Eniten tulee kuitenkin käytettyä srirachaa, mikä menee melkein ketsupin korvikkeesta.
Mä nimenomaan haluan mietoa, no katsotaan mitä saan säädettyä!
Mikä on normaali? Tabasco vai? Cittarissa on aika pitkä rivi sooseja.