Pirunpeli 2025 kertoo jotain ihmisyydestä
Vivian ja Niko vievät peliä kun mukana on Bertan, Miitan ja Hanadin tapaisia lampaita, jotka tarvitsevat johtajat. Tästä syystä fiksut Niklas ja Nelli tippuivat. ja Todennäköisesti vielä seuraavassakin jaksossa antavat koskemattomuuden tai pisteitä Vivianille tai Nikolle, mikäli tällainen siirtotilanne tulee, koska tuo kolmikko tarvitsee johtajan. Seuraavaksi lähtee Berta tai Miitta, ja Hanad jää hyvin todennäköisesti viimeiseksi näistä kolmesta lampaasta, koska Vivian ja Niko tietävät että hän on kaikista varmimmin vietävissä ja tekee juuri sen mitä johtajat käskevät. Saa nähdä koittavatko Vivian ja Niko poistaa toisensa Hanadin avulla, Nelli sai Bertan määkimään ennen lähtöään, tunsi kyllä tuon lajin ihmisen. Maailma menee lampaiden takia päin vittua, narsistiset suuruudenhullut johtajat tarvitsevat heitä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen kirja Kärpästen herra,
Kärpänen tai lammas, sama ihmislaji joka pyörii paskakasan ympärillä.
Olen kokenut tämän ohjelman hyvin epämiellyttäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärpänen tai lammas, sama ihmislaji joka pyörii paskakasan ympärillä.
Onpas sinulla ruma ja sivistymätön kielen käyttö. Tämä on vaan hupaisaa käsikirjoitettua hömppää. 🤭🤭😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kertoo liikaa ihmisluonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö, lopeta ihmeessä katsominen. Ohjelmaan kuuluu juonimien ja puukottamiset ja pettämiset. Ne on sallittua että itse pärjäisi. Osaksi tuotanto laittaa sanoja suuhun... ei kukaan käskemättä yksin puhu. Ihan kivaa hömppää.