Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu, hyvän mielen juhlako? Selittäkää mulle tämä ??

Vierailija
19.11.2025 |

Olen jo 6 kymppinen mies ja itselleni joulut on ollut jotain viimeksi ehkä 11 vuotiaana. Erosin viime talvena ja suunnittelin viettäväni tämän joulun ulkomailla ja kerroinkin siitä vanhemmilleni jo kesällä. Tietenkin pettyivät valtavasti kun (61 vuotia poika ei tulekkaan kotiin joulua viettämään...)  Nyt tulikin muutos kun olen lomautettuna ainakin tammikuuhun asti. Päätin viettää joulun vanhemmillani ja suunnata ulkomaille vasta sen jälkeen. Soitin äidilleni tästä ja kerroin, että voisin tulla jo pari viikkoa ennen joulua ja mennä heidän mökilleen, niin minusta ei ole vaivaa, mutta nähdään silti päivittäin. Ovat liikuntarajoitteisiakin niin voisin autella kauppa ja muissa asioissa. Ilahduin itse tästä ajatuksesta ja kun vanhemmatkin on jo reilusti yli 80 vuotiaita niin tuskin näitä yhteisiä aikoja on paljoakaan enää edessä. Äitini vastasi, että "Eihän joulu tunnu sitten miltään jos jo aiemmin tulet!". Sanoi tämän kipakkaan sävyyn toruvasti.  Selittäkää tämä mulle viisaat? Painunko sittenkin ulkomaille ja pitkäksi aikaa. Hyvän mielen juhlasta ei ainakaan ole kyse. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joulu ole koskaan kaikille hyvän mielen juhla. Aina siellä joku jostakin pahoittaa mielensä. 

Vierailija
2/2 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset käyttäytyy usein kuin pikkulapset. Kaiken pitäis tapahtua samoin kuin aina ennenkin. Eivät ymmärrä, että ajat muuttuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän