Ovela myyrä keittiön pöydällä.
Juoksentelee ja oli syönyt syötin loukusta. Saa nähdä jääkö kiinni.
Kommentit (7)
Eikö sua ap harmita tuo tilanne? Mua harmitti ja mikään remontti ei tilannetta parantanut, joten muutin pois. T. Nro 1
Osaavat varoa loukkuja. Varo myyräkuumetta, siivoa kosteilla kertakäyttö liinoilla, kuivunutta virtsaa ei saa pöllyttää hengitysilmaan.
Vähän harmittaa. Pitää vaan yrittää loukuttaa. Eihän tää mummonmökki ole vaan tämmöinen tiili talo. Ovi ollut välillä auki niin liekkö sieltä tullut.
Jumalauta meinasi viime talvena mennä järki niihin. Kevään mittaan niiden varastot alkoivat ehtyä ja syötävää ei enää löytynyt muualta kuin loukusta. Sitten sain ilmeisesti koko suvun hengiltä, koska nyt on rapistellut vain yksi metsähiiru. Sitä taas ei meinaa malttaa tappaa, on niin kirotun söötti.
Myyrä lyhyine häntineen ei tahdo jäädä hiirelle mitoitettuun loukkuun.
Käytä sellaista lyhyttä muovista pikkuloukkua, joka sulkee myyrän sisäänsä. Metsähiirelle taas ne ovat liian pieniä ja hiiri joko pääsee niistä irti tai joudut koppaamaan sen kuoliaaksi itse jollain, kun vain pää on loukussa ja raajat ulkopuolella.
Ei ole kivaa hommaa, eikä taida olla oikein lainkaan mukaista, koska loukut pitäisi olla heti tappavia tai elävänä vangitsevia.
Loukku saaliseläimen mukaan.
Sähkönakki oli ainoa mihin eivät oppineet.
Mulla oli myös aikoinaan pikku talo, jossa juoksi hiiret ja myyrät joka paikassa. Monesti eivät jääneet loukkuihin.