Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, kun kusenkeltaiset katuvalot korvautuvat puhtaanvalkoisilla! Lumikin näyttää niin paljon kauniimmalta!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmän kalsea väri, suorastaan masentava 🥺

Vierailija
2/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään myös enemmän valkoisesta väristä valaisimissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUSENKELTAASET HEHKULAMPUT TAKAASI! 

Vierailija
4/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUSENKELTAASET HEHKULAMPUT TAKAASI! 

Nuo katulamppujen natriumlamput ovat vielä pahempia, koska ne ovat oikeasti keltaisia (2000 K). Hehkulamppu on kuitenkin lähempänä valkoista, tosin punertava sekin toki on (2700 K).

Vierailija
5/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmän kalsea väri, suorastaan masentava 🥺

No ei ole. Olin suorastaan häkeltynyt pari vuotta sitten lumen tultua maahan, kun täällä yksi kävelytie oli saanut uudet led-lamput, miten kauniilta se näytti, kun lumi sädehti valkoisena! 

Vierailija
6/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin toissa talvena ja vaihdettiin heti kaikkiin pihavaisimiin valkoiset ledit edellisten asukkaiden kusenkeltaisten tilalle. On paljon kauniimpaa ja näkee paremmin. Asutaan maalla eikä täällä ole katuvaloja. 

Vierailija
7/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisessa lumisateessa illan pimeydessä puiston kulkuväylä näyttää tyylikkäämmältä kellertävässä valaistuksessa. 

Vierailija
8/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellertävät valot paljon paremmat, eivät häikäise eivätkä aiheuta migreenikohtausta.

Vierailija
9/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt näkyykin se kusi siinä hangella...

Vierailija
10/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen valo on kylmänkalsea ja epämiellyttävä. Näyttää kaamealta asuntojen ikkunoissa.

Vierailija
11/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen valo on kylmänkalsea ja epämiellyttävä. Näyttää kaamealta asuntojen ikkunoissa.

Ihana puhdas valkoinen valo!

Vierailija
12/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paljon virkeämpi kun vaihdettiin sisällekin valkoiset ledit. Ensimmäinen syksy pitkään aikaan, kun olen virkeä ja energinen. Kotona on lähes päivänvalo eikä masentavan keltaista ja hämärää. Heti aamusta täysi valaistus päälle ja iltaa kohden himmentäen niin ettei häiritse unta. Yöllä meillä taas on täysin pilkkopimeää ja se auttaakin nukkumaan hyviä ja pitkiä yöunia.

Vierailija
13/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirankuset ei näy kusenkeltaisessa valossa !

Vierailija
14/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellertävät valot paljon paremmat, eivät häikäise eivätkä aiheuta migreenikohtausta.

Tämä. Autojen led-valotkin on ihan kammottavia, kun tuntuu että pää halkeaa kun valo osuu silmiin. Puhumattakaan pitkistä valoista omassa autossa. Isojen opastekylttien kohdalla sokaistuu ja satttuu silmiin.

Kyllä oranssi/kellertävä valo olisi parempi, mutta tämä on nykyaikaa... 

Vierailija
15/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvisessa lumisateessa illan pimeydessä puiston kulkuväylä näyttää tyylikkäämmältä kellertävässä valaistuksessa. 

Paljon tunnelmallisemmalta.

Vierailija
16/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä ette edes muista että keltaisia katuvaloja on koskaan ollut olemassakaan.

Vierailija
17/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti joku virittelee pihallensa näitä kusenkeltaisia valoja näin pimeän aikaan. Olisi edes väriä, mutta ei kun näitä kusenkeltaisia.

Vierailija
18/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti joku virittelee pihallensa näitä kusenkeltaisia valoja näin pimeän aikaan. Olisi edes väriä, mutta ei kun näitä kusenkeltaisia.

Ne on kaikkein kauneimpia. Onneksi niitä vielä myydään.

Vierailija
19/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan henkilöautoissa on ollut punaiset takavalot? Minä näin ne elämäni ensimmäisen kerran vasta viime kuussa vai oliko tämän kuun alussa. 

Vierailija
20/24 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne katuvalot auttavat, jos ap:n housut joka tapauksesa ovat kusessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi